Jump to content

Lol...

Recommended Posts

Geplaatst:

Wanneer Carl 'het' doet met een prostituee, dan moet je met de muis opzij bewegen... Dan zie je de auto bewegen, maar C en de prostituee zitten gewoon stil :puh: (*lol*)

Geplaatst:

Ja dat is wel bekend, maar ook grappig :puh: . Ik dacht een keer, hoe zal het zijn als je gewoon vanaf boven op de auto neerkijkt tijdens de "daad" in een auto zonder dak, maar je kan de camera niet hoger dan 1m van de grond houden als een prostituee haar werk doet.

Geplaatst:
Ja dat is wel bekend, maar ook grappig :puh: . Ik dacht een keer, hoe zal het zijn als je gewoon vanaf boven op de auto neerkijkt tijdens de "daad" in een auto zonder dak, maar je kan de camera niet hoger dan 1m van de grond houden als een prostituee haar werk doet.

Haha, horny bear :schater: , als je zulke dingen wilt zien, zul je gewoon de hot coffee mod moeten downloaden ^^.

Geplaatst:

Ik wilde het niet zien hoor, maar ik kwam er min of meer per ongeluk achter :puh:

Geplaatst:

Tja ik vind persoonlijk dat ze opelkaar mochten liggen en je gewoon niks zag.

Geplaatst:
Iemand die een "Hot Coffee" mod maakt voor IN de auto? :puh: lol

Nee die bestaat niet. De Hot Coffee mod is er alleen voor het eindigen van de date. Nog 1 ding, heb je vragen? Dan moet je even een topic zoeken met de zoekfunctie, want alle topics worden er momenteel over gesloten die over de Hot Coffee mod gaan.

Er worden ontzettend veel topics over de Hot Coffee Mod geopend.

Elk topic over, of met betrekking tot de Hot Coffee Mod wordt gesloten.

Geplaatst:

Hi Dudes

je kan de hot mod downen op de homepage en dan op dowloads :Y

groetjes niels

Geplaatst:
Hi Dudes

je kan de hot mod downen op de homepage en dan op dowloads :Y

groetjes niels

Wat zegt Ruurd31 nou net?! :cab:

Geplaatst:

Gaan ze nog beginnen over de hot coffee mod :schater: als je sex wil in gta doe dat dan lekker met een andere mod :puh:

Geplaatst:
Gaan ze nog beginnen over de hot coffee mod :schater: als je sex wil in gta doe dat dan lekker met een andere mod :puh:

En elke vergelijkbare mod met de Hot Coffee mod wordt direct door R* verboden...

Geplaatst:

De Hot Coffee Mod is nog gewoon te downloaden her en der en zorgt er inderdaad voor dat bepaalde scenes die er door Rockstar zijn ingezet maar netjes zijn "verborgen" weer zichtbaar worden. Maar zoals al gezegd: er is al veel over gesproken en met de zoekfunctie vind je er alles over. Closed.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...