Jump to content

Weapon skills

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nu de shooting range van de ammu-nation uitgespeeld op alle wapens.

Maar kan ik daar nu nog heen om skills te halen op wapens of moet ik dat gewoon buiten doen door gewoon te knallen

Geplaatst: (bewerkt)

Het snelste skills voor de wapens verdienden doe je in de Ammunation. Je kunt dit zo vaak doen, totdat je skills vol zijn. De skills van de wapens Micro-MP5, Pistol, AK-47 en de Shotgun gaan dan omhoog. Als je andere wapens wilt doen, moet je dit truckje hieronder even lezen.

Er is 1 truckje om snel skills te verdienen. Hier luid hij dan:

Je loopt de Ammunation binnen, waar je een een Challenge kan starten. Je start deze Challenge, en dan druk je meteen weer op de knop waarmee je uit een auto stapt (Dan sluit je namenlijk de challenge). Je krijgt nu bij de shotgun, machine pistol, pistol, rifels meer kogels. Dit kun je een paar keer herhalen en dan heb je super veel kogels.

Het werkt alleen maar bij de wapens die ik zei. Omdat je deze wapens ook in die challenge gebruikt, krijg je daarvoor meer kogels. Gebruiken andere wapens dezelfde kogels (bijv. MP5 en Tec-47), dan krijg je gewoon wel kogels voor die gun.

--------

Als je dan super veel kogels hebt, zet je een auto in je garage. Schiet nu de hele tijd met 1 vast wapen op dat voertuig. Als je heel lang schiet vliegt hij de lucht in (totall loss is die auto dan). Loop een stukje achteruit, nu sluit de garage. Nu moet je er weer naartoe lopen en gaat de garage deur open, nu is je wagen gerepareert die er stond. Schiet nu weer op nieuw die auto stuk. Zo worden je skills snel beter, zonder veel te tijd in beslag te nemen.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
Ik heb nu de shooting range van de ammu-nation uitgespeeld op alle wapens.

Maar kan ik daar nu nog heen om skills te halen op wapens of moet ik dat gewoon buiten doen door gewoon te knallen

je kan er gewoon heen hoor

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...