Ferre Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) Onderwerp: Anime Soort design: Signature Size design: max. 500×300 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: ZSM De battle was al afgesproken. Die van mij: Bewerkt: 3 april 2006 door Ferre
Twenty Eyes Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Ik stem op Ferre. Hij is erg orgineel, vooral omdat zijn render een beetje uit zijn sig sprinkt (van sprinkhanen ) Ik vind dit 1 van de mooiste creaties van Ferre. De sig van Tales is ook heel erg mooi, maar hij is het nog net, net, net niet helemaal. Ik vind het letterype ook niet zo heel mooi. Sorry Tales maar mijn stem gaat naar Ferre.
Daan007 Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Stem : Ferre Ik vind het een mooiere Render en de achtergrond past er ook beter bij dan die van .Tales. het is ook gaaf dat hij voor de helft transparant is zeer goed gedaan
Dutchy3010 Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Mijn stem gaat naar .Tales. maar ik vind ze beiden mooi hoor
.Sharingan Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 (bewerkt) Stand Ferre 2 Tales 2 Bewerkt: 3 april 2006 door .Tales.
RonaldVC Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Bij beide vind ik de letters te groot, dat is gewoon niet mijn smaak. Niet dat de naam helemaal verstopt moet zijn, maar hij mag ook niet teveel opvallen.. Mijn stem gaat naar Tales, die achtergrond vind ik toch wat mooier dan die van Ferre. Het idee is leuk dat de render boven de sig uitkomt, maar ik vind toch het hele geheel wat te oranje... Tales dus krijgt mijn stem.
Dago58x Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ik denk Dat ik Toch maar Ferre[/font] kies Dus mijn stem gaat naar Ferre[/font]
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ik stem op Tales, zit een leuke achtergrond bij. Verder had je je render nog wel in kunnen blenden. Bij die van Ferre is de achtergrond te oranje. Wel leuk dat de render uit de sig steekt. Vote Tales.
AmsterdamBoy Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ferre lol wat een sign Stem Ferre
Robin2130 Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ik stem op .Tales. [/font] Ik vind die kleuren beter bij elkaar passen en een mooiere render En ook de tekst vind ik mooier
Nielok Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 ik stem op Ferre. mooiere achtergrond en de render is echt tof
SummerBase Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Beste leden/gta liefhebbers. Ik heb lang na gedacht over mijn stem en het gaat unaniem uit naar .Tales., dan wil je natuurlijk weten waarom. Even een korte uitleg. Daarna het cijfer. Geniet er van .Tales.. De achtergrond van .Tales. is lekker luchtig (niet letterlijk). En sluit prima aan op het bikini'tje van het meisje. De font past er ook mooi bij. De lijn onder het font maakt het af met de aflopende randjes. De witte border maakt de feest signature af. Cijfer: 8 Stem: .Tales.
Velaro Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Ik stem op Ferre[/font].Daar vind ik de kleuren mooier en het lettertype past er goed bij,goede kleur,niet te groot of te klein.De render die uit de sig steekt is heel erg mooi.Mijn stem gaat dus naar Ferre[/font] Bewerkt: 6 april 2006 door Velaro
Recommended Posts