Ferre Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Tussenstand: .Tales.: 6 Ferre: 6 Je kunt nog stemmen vandaag
Le MrG Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 .Tales.[/font] Ik vind die van hem gewoon mooier
Goliat Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Die van froodooo is zeker wel mooier hoor. Ook origineel hoe je render uit je sig komt. En de achtergrond past beter bij de render. Dat was het. Stem: Froodooo Bewerkt: 6 april 2006 door Goliat
Gta Ripper Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Die van froodooo is zeker wel mooier hoor. Ook origineel hoe je render uit je sig komt. En de achtergrond past beter bij de render. Dat was het. Stem: Froodooo Het is ferre vs Tales. Ik stem op ferre die vind ik toch iets mooier
Ferre Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Die van froodooo is zeker wel mooier hoor. Ook origineel hoe je render uit je sig komt. En de achtergrond past beter bij de render. Dat was het. Stem: Froodooo Of je zit bij een andere battle of je bedoelt Ferre. Want naar mijn idee komt jou stem overeen met mijn sig. Maar de Battle is gelijk afgelopen (7-7). Ik stuur een mod een PB. @ GTA Ripper, jammer de battle is afgelopen. Je kunt niet meer stemmen. De battle moet eerst verlengt worden Bewerkt: 7 april 2006 door Ferre
.Levi. Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Battle verlengt t/m 7 april. Alleen vandaag kan er dus nog gestemt worden, alleen door mensen die nog niet hebben gestemt.
.Levi. Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Winnaar Ferre + 1 punt. Verliezer .Tales. - 1 punt. Closed.
Recommended Posts