Jump to content

Wu Zi Mu,Farewell My Love

Recommended Posts

Geplaatst:

Eeyz,

Op m'n tweede keer doorheen san andreas weet ik dat ik

schijnbaar ALTIJD problemen heb met deze 2 races.(Je wilt niet tweede wat voor wanhopige

dingen ik al heb geprobeerd :puh: ). Dus vraag ik het liefst

op tijd :$ .

1.Welke wagen gebruiken voor Wu Zi Mu?

2.Shortcuts?

3.Rijdtips?

4.Ik gebruik GEEN cheats.

5.Ik heb de ps2 versie.

Thnx,Doc

Geplaatst: (bewerkt)
1.Welke wagen gebruiken voor Wu Zi Mu?

2.Shortcuts?

3.Rijdtips?

4.Ik gebruik GEEN cheats.

5.Ik heb de ps2 versie.

Hey Doc :cya: ,

Voertuig: Bij de missie Wu Zi Mu kun je het beste de Buffalo gebruiken die op de Hideout van Catalina's huis is. Deze Buffalo kan makkelijk op modderachtige grond rijden en raak je dus niet zo snel de grip over de weg kwijt.

Bij de missie Farewell my Love krijg je de ZR-350, deze missie is gelijk aan de missie Wu Zi Mu, maar dan moet je weer de weg terug nemen (zie kaartje). Hieronder vind je wat rijtips voor beide missies.

Rijtips: Rijd op het begin van de missie Wu Zi Mu en Farewell my Love best hard. Probeer meteen op het begin de kop positie te pakken. Rijd lekker hard, want op het begin heb je geen hobbelige weggetjes, dus het is altijd een makkelijke start. Als je dat gelukt is, rijd dan de race lekker snel uit. Niet te snel, want dan maak je onnodige foutjes zoals een verkeerde afslag inrijden, of perongelijk met je auto te zee gaan.

EDIT: De kaartjes voor Farewell My Love en Wu Zi Mu.

Wu Zi Mu:

badlandsa.gif

Farewell my Love:

badlandsb.gif

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Ikzelf gebruik altijd de Buffalo. Dat voertuig vindt je naast het huis van Catalina op die heuvel. Als het goed is heb je daar net 4 missies voor gedaan. Shortcuts zijn er niet (althans -->ik ken ze niet) maar probeer redelijk vlot weg te zijn. Als 3e ofzo de 1e bocht in is prachtig. Rem af bij de bochten, blijf geconcentreerd en neem geen risico's. Het is heuvelachtig terrein met veel water en een fout is fataal. Je tegenstanders laten zich uiteindelijk wel verleiden tot een fout en op een recht stuk kun je er makkelijk langs. Succes en anders even je spel plaatsen in het save-game topic....dan doet iemand anders hem ff voor je :Y

Geplaatst:

En remmen in de bochten.

En geconcentreerd rijden.

Maar in rechte stukken flink gas geven. :cab:

En Farewell My Love is moeilijker.

Dan krijg je zo,n lichte sportauto. :klap:

Geplaatst:

Ok,thnx iedereen (vooral ruurd voor de kaartjes),

Is het een goed idee om de buffalo een beetje te "modden"?

(k zat te denken aan: off-road tires,nitro's(eventueel),hydraulics)

PS:Catalina's buffalo heeft zoiezo off-road tires(denk ik)

Geplaatst:
Ok,thnx iedereen (vooral ruurd voor de kaartjes),

Is het een goed idee om de buffalo een beetje te "modden"?

Nee, ik zou het niet gaan modden. Als je nitro doet, kan je misschien heel snel de grip over de auto kwijt raken mocht je 1 klein stuur foutje maken. Dat zou je misschien wel de hele race kosten. De auto Buffalo staat eigenlijk al geheel klaar voor de missie Wu Zi Mu. Het is een perfecte wagen, om zo over de finish te kunnen rijden...

Dus er zit nog maar 1 ding op, samen met Micheal Schummacher in de Buffalo te stappen en als eerste over de finisch te rijden :clown: . Succes Doc :cya:

Geplaatst:

Een optie is mischien nog dat je de camara anders zet en dan zo dat je de auto niet ziet, voor mij was het toen wel wat makkelijker, maar voor jou kan dat weer anders zijn. Ik denk dat dat per persoon verschilt, je kan het in ieder geval proberen.

En zoals GTA-Sheep al zei: Gebruik de buffalo die is stukken sneller dan de auto's van de tegenstanders, dat is ook een voordeel omdat je zo veel meer tijd hebt om even te remmen en je zo makkelijker op de race te kunnen concentreren, over concentratie gesroken; zet het geluid uit zo kan je ook makkelijker nadenken, dit is ook een tip die voor meerdere missies kunnen gelden.

Succes.

Geplaatst:

Die heeft inderdaad ook offroad banden, net zoals de ZR-350 die je in de race Wu Zi Mu wint om de volgende race mee te rijden. Je auto verder modden heeft ook niet veel zin. Nitro zou ik zeker niet gebruiken omdat je juist in sommige bochten zeer traag moet rijden en je zo makkelijker uit een bocht vliegt.

De beste wagen voor deze missie blijft toch wel de Buffalo. Goede grip en is snel.

Het blijft gewoon veel oefenen. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

GEHAALD! :*D

Bewerkt: door Dragon of chaos
Geplaatst:

Dutchy en Denkaanhenk: ik ben ook blij dat Dragon het gehaald heeft, maar dergelijk berichten worden eigenlijk tot spam gerekend. Let daar toch even een klein (groot) beetje op, want het is niet nuttig en zelfs ongewenst. Dragon is gered, volgens mij is alles al gezegd dus tijd voor een slot :Y

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...