Jump to content

sceenshot nemen van windows

Recommended Posts

Geplaatst:

Hi dudes

kan iemand me vertellen hoe je een sceenshot van windows zelf neemt ? :?

alvast bedankt

groetjes niels :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Mmm, niet de goede plek, maar ik zal je vraag beantwoorden, je drukt op printscreen op je toetsenbord,

gaat dan naar paint, plakken, en opslaan.

Greetz Wazuup

Edit: Goliat was me 3 seconden voor :clown:

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

Als ik een Plaatje van het Logo Windows als hij op aan het starten is, werkt Printscreen niet.

Weet iemand hier een andere manier voor !

Geplaatst:
Als ik een Plaatje van het Logo Windows als hij op aan het starten is, werkt Printscreen niet.

Weet iemand hier een andere manier voor !

Volgens mij kan dat gewoon niet. Je kunt wel met je digitale camera een foto ervan maken als je je PC opstart. Maar natuurlijk heb je dan niet geweldige kwaliteit.

Mocht je echt dol zijn op het logo van Windows en het graag willen hebben, dan heb ik hier een setje Windows Logo's voor je (alleen maar de link hoor. Anders rekt het beeld zo ver uit):

Ik hoop dat je er wat aan hebt .Tales. ;)

Geplaatst:

Nee, ik heb een Gemodde Windows.

En daarmee is ook het logo veranderd in :

Windows XP

Retestrak Edition.

Toch bedankt Ruurd !

Geplaatst:

Ja en das geen gemodde windows, maar een illegale windows.

Ik heb hem ook gehad ja dus we mogen je daarmee niet helpen.

Geplaatst:

Sinds wanneer is het modden van je windows illegaal ? Ik heb toch echt een legale windows gezien met een opstart logo "Pirated edition".

Ontopic:

Screenshots maken van het opstarten kan niet. Als je dat echt heel graag wilt zul je moeten opstarten binnen een emulator als VMWare of Bochs. Maar dat betekend eigenlijk dat je een nieuwe "nep" pc aanmaakt die binnen je bestaande windows draait.

Je kunt ook met resource hacker de opstartbestanden opzoeken en het plaatje eruit slopen.

Conclusie: Het kan wel, maar het is niet gemakkelijk.

Geplaatst:

Sinds wanneer is het modden van je windows illegaal ? Ik heb toch echt een legale windows gezien met een opstart logo "Pirated edition".

Ontopic:

Screenshots maken van het opstarten kan niet. Als je dat echt heel graag wilt zul je moeten opstarten binnen een emulator als VMWare of Bochs. Maar dat betekend eigenlijk dat je een nieuwe "nep" pc aanmaakt die binnen je bestaande windows draait.

Je kunt ook met resource hacker de opstartbestanden opzoeken en het plaatje eruit slopen.

Als je beter leert lezen weet je waar ik het over heb :ch:

Windows XP Retestrak Edition is een gekraakte windows, waarbij je niet een code hoeft in te voeren bij de installatie en je hoeft niet te activeren, illegaal dus.

Ik kan dat weten, want ik heb hem ook gehad.

Dus het is illegaal en we mogen er hem niet mee helpen.

Geplaatst:

Ontopic:

Als je beter leert lezen weet je waar ik het over heb :ch:

Windows XP Retestrak Edition is een gekraakte windows, waarbij je niet een code hoeft in te voeren bij de installatie en je hoeft niet te activeren, illegaal dus.

Ik kan dat weten, want ik heb hem ook gehad.

Dus het is illegaal en we mogen er hem niet mee helpen.

Hoe zit dat Logo eruit?

Of gewoon het zelfde

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...