Jump to content

welk vliegtuig wil je als eerste vliegen


killerbee

welk vliegtuig wil je als eerste vliegen  

32 leden hebben gestemd

  1. 1. welk vliegtuig wil je als eerste vliegen

    • dodo
      5
    • dubbeldekker
      6
    • learjet
      13
    • piper
      2


Recommended Posts

je vergeet er 1 denk ik of het is de spit fire

hier onder 1 screen maar hij zit ook in trailer 2 daar vliegt hij over een boerderij heen ofzo maar daar heb ik geen shot van

spitfire.gif

spitfire.jpg

Spitfire-2--Roger-Poirier.jpg

of het is een mustang daar zijn we nog niet uit

mustang.jpg

Taxying.jpg

dit zijn alle 2 jagers en halen enorme snelheden soms in duikvlucht tot sonic boom ( geluids barriere)

Bewerkt: door webbes
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • killerbee

    5

  • webbes

    5

  • Eros

    5

  • Robin2130

    4

uhm de top van een spitfire ligt zo rond de 700 km/h zelfs bij een duikvlucht zou die nog geen 1024 km/h halen lijkt mij

en pas geleden was er nog iets op tv over geluidsbarierre en het was pas een hele tijd na de ww2 dat ze erdoor zijn geweest daarvoor was elke poging mislukt door dat het vliegtuig onbestuurbaar rondtolde tot de vleugels eraf braken

Bewerkt: door killerbee
Link to comment
Delen op andere websites

die oude vliegtuigen vliegen nog heel goed en er makeerd niks aan

ps ik heb niks kunnen vinden over de snelheid behalve dat ze alletwee ongeveer 700kmph vliegen maar zoals ik al zei ik heb het maar gehoord

toch is/zijn het vette vliegtuigen en zal ik er veel in vliegen want als het goed is hebben ze in het spel ook wel een boordkanon :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn zeker snelle vliegtuigen, maar ze halen de geluidsbarriere niet, want die ligt rond de 1.200km/h.

Maarja dat is ook niet belangrijk in een spel natuurlijk , wat heb je eraan als die vliegtuig 1.200km/h gaat.

Maar we zien wel in SA over nog 1 maand (wat lijkt het lang he als je moet w8en)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een personage van het programma 'charmed' , ken je dat :puh:

Ja die ken ik, ze mag mij ook wel ff pipen :lol: :lol:

oeps sorry: ging een beetje ver maarre de dodo zal ik ook als eerst uitproberen, want die mis ik heel erg <_<

Als je alle vliegtuigen zo kunnen nemen geef mij dan maar de Learjet.

Heerlijk knallen door het luchtruim van San Andreas! ;)

Maar als de Mustang op Spitfire er in zit; dan ga ik natuurlijk die ff van z'n 60 jarige laag stof ontdoen in een loodsje bij de woestijn!

Dat geluid van zo'n vliegtuig is echt niet normaal, zo donderend en mooi!

Robin; Piper is een hele gewone Amerikaanse naam zoals bij ons bijv. Janssen.- :lol:

Bewerkt: door Melchior
Link to comment
Delen op andere websites

Lees dit verslag van een Duitse luitenant die vloog in een ME 262 en door de barriere ging tewijl hij in volle duikvlucht zat met 11000 km per uur om een P51 Mustang neer te halen. Het verhaal is hetzelfde als ik ken van de Mustang.

http://www.wordiq.com/definition/Hans_Guido_Mutke

Lijkt me duidelijk. Als je kist 850 km per uur kan en je gaat vol gas met je neus naar beneden ga je dik over de 1000 km per uur.

Je kist begint te rammelen, hij begint van link naar recht de driften en de klinknagels springen om je oren!

Kijk ook even hier:

http://aeroweb.brooklyn.cuny.edu/specs/nor...rtham/p-51d.htm

Onderaan staat een vraag van iemand die geruchten had gehoord dat meerdere mustang P51 D vliegtuigen door de barriere zijn gegaan!

Ook staan er zeer mooie foto’s van mustang op die pagina. ( Mustang en P 51-D is overigens hetzelfde)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een personage van het programma 'charmed' , ken je dat :puh:

Ja die ken ik, ze mag mij ook wel ff pipen :lol: :lol:

oeps sorry: ging een beetje ver maarre de dodo zal ik ook als eerst uitproberen, want die mis ik heel erg <_<

Als je alle vliegtuigen zo kunnen nemen geef mij dan maar de Learjet.

Heerlijk knallen door het luchtruim van San Andreas! ;)

Maar als de Mustang op Spitfire er in zit; dan ga ik natuurlijk die ff van z'n 60 jarige laag stof ontdoen in een loodsje bij de woestijn!

Dat geluid van zo'n vliegtuig is echt niet normaal, zo donderend en mooi!

Robin; Piper is een hele gewone Amerikaanse naam zoals bij ons bijv. Janssen.- :lol:

hahahahaha dat weet ik wel, maar hier in nederland klinkt dat zo raar.

Ik ga mn kind geen piper noemen hoor.

Bij nader inzien kies ik voor de learjet, die is wel lekker snel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...