Jump to content

62% compleet en toen?


DanceMusic4u

Recommended Posts

Beste mede GTA verslaafden,

Ik ben nu in VC voor 62% gevorderd en heb eigenlijk geen idee hoe verder te moeten. Alle assets zijn volbracht, alle gangbare missies ook, heb zelfs 100/100 verborgen attributen gevonden, maar toen.....

Ik zou graag de tip willen hebben hoe nu verder te moeten, staat niet voor niets maar 62% voltooid, dus er is nog een weg te gaan, maar die weg kan ik even niet vinden.

Ik wil deze eerst uitspelen alvorens ik naar San Remo toe ga (en ja ik ben een laatbloeier in het ontdekken van GTA, sorry, lol).

Zie jullie reacties graag tegemoet, alvast dank op voorhand,

Gerard

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor jullie beide zeer snelle reactie. Nu ga ik nog meer plezier beleven de komende tijd om alle aanverwante missies e.d. uit te gaan voeren. Ik weet in ieder geval nu waarnaar ik op zioek moet gaan.

Gerard

Link to comment
Delen op andere websites

heb je de bedrijf misies gedaan de vilgante missie enz ik weet niet precies waar je ben met 62 %

maar alle missies die je ken doen staan op gtagames daar kan je kijken ookal vind je het antwoordt een beetje vaag

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...