Jump to content

doherthy garage

Recommended Posts

Geplaatst:

help :(

Ik heb een savegame gedownload die (zeggen ze) 100% is.....

Maar ik kan niet in doherthy garage komen?

Ik heb zo`n garage editor (kan je outo`s in je garage kiezen) die alleen autos in doherthy garage neer kan zetten.

Vandaar dat ik erin moet:P

Zou iemand zo lief willen zijn om zijn save game te doneren? _O_

Bij voorbaat dank :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ey Dark_Vipper, :cya:

Hier is mijn savegame. Mijn zusje speelt op deze savegame, maar de rest heb ik laatst allemaal verwijderd. Om te veel in de lijst te hebben is onoverzichtelijk. Mijn zusje kan gewoon in San Fierro komen, dus ook bij de garage in Doherty. Je kunt er gewoon auto's in parkeren, en andere dingen ermee doen. Bij deze is hij helemaal van jou. Misschien staan er nog auto's in, maar deze mag je gewoon de plomp inrijden. Ik wens je er in ieder geval veel plezier mee en succes met het Tooltje!! :Y

Bijzaak:

Verder heb ik nog een weetje voor je. Als je in de Doherty garage wilt komen (in dat gebouwtje zegmaar), moet je jezelf teleporteren. Daarvoor moet je in de Hidden Iditors topic zijn, voor uitleg erover, screens en de coordinaten! Maar dit is bijzaak, maar soms wel leuk om te weten!

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...