rubinho_gtaIII Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 ej gta-gamers;) wie kan mij vertellen waar ik de tunnel naar Francis International Airport kan vinden vanaf het 2e eiland? er is nl. zo'n missie waarbij je Ray Macholwski (je weet wel die corrupte agent) weg moet brengen naar het vliegveld maar op de brug staaan politie agenten die je wagen kapot schieten! groetjes ruben Reageren
Mark B. Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Achter de parkeerplaats bij het ziekenhuis kun je ergens de ingang vinden van de tunnel. Je kunt eerst even zoeken hiernaar voor je deze missie doet. Veel Succes!! Reageren
rubinho_gtaIII Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2006 bedoel je het ziekenhuis in het colombia cartel gebied of een ander? Reageren
Mark B. Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ik bedoel deze tunnel en jij volgens mij ook. Reageren
Ar Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 EN je moet een snelle auto hebben, deze moet je eigenlijk gelijk al hebben wanneer je de missie begint en niet eerst "zoeken" naar een snelle auto, want dat is zonde van je tijd die je hebt. Reageren
leo teal Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 je kan ook gewoon over de brug met een tank die kun je met de cheat 'giveatank; laten komen die is kogelvrij en zal de politie de fbi of wat dan ook je niet neetschieten Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 de cheat is denk ik giveusatank Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 wat het op de PC is weet ik niet maar ik weet wel dat die tunnel te vinden is dichtbij Donald Love's appartement het is wel lastig om je daar door die roltrap te wurmen met je auto mijn auto is daar dan ook een keer in vlammen opgegaan omdat ik te veel botste... Reageren
Baffie Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Als je de missie Arms Shortage slim gespeeld zou hebben zou je de kogelvrije Barracks OL daaruit kunnen gebruiken, dan kan je gewoon doorijden, hoeveel ze ook schieten. Anders moet je met een sportwagen (vanwege de tijd) door de tunnel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.