panterke Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 kan er mij iemand vertellen waar ik al die bendelogo's kan overspuiten ik zou er 100moeten vinden maar ik vind er maar 40. kan er mij iemand aub helpen groetjes panterke Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Hier vindt je alle vindplaatsen van de Hidden Sprays, deze kan je alleen in Los Santos vinden, op dat kaartje is aangegeven waar je ze vindt. Onder het kaartje staan allemaal links, zoals Tag 1, Tag 2, als je daar op drukt, zie je een screen van de tag, zodat je ze nog beter kan vinden. Verder kan je op www.wikigta.org nog veel meer info vinden voor missie's e.d. Reageren
SeduCtive Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Hoezo wil je dat allemaal gaan spuiten Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Waarschijnlijk om de 100% te halen, dan moet je ze allemaal gespuit hebben Reageren
SeduCtive Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Waarschijnlijk om de 100% te halen, dan moet je ze allemaal gespuit hebben oh dat weet ik niet ... ik heb namelijk nog nooit het spel uitgepseelt Reageren
Sh Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Waarschijnlijk om de 100% te halen, dan moet je ze allemaal gespuit hebben oh dat weet ik niet ... ik heb namelijk nog nooit het spel uitgepseelt Is de moeite waard hoor je krijgt er 4 wapens voor d in CJ huis in de Grove Street Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ja, molotov coctails, AK 47, tec-9 en Sawn-off Shotgun als ik het me goed herinner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.