Advancegta Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 hey ik hebn een vraag kan je lopen in mta sa want ik zag ooit op dit form een screeen van mta vc dat je kon lopen waarom zit dit niet in sa of komt dit in een van de latere versies ???? Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 (bewerkt) Ja, je kon inderdaad in mta VC lopen, dit is in SA alleen mogelijk met een glitch, maar dat is niet veel aan. De MTA versie's van SA die uit zijn, zijn alleen nog maar race versie's dus het is nog niet mogelijk om te lopen en schieten met een wapen. Dit zal waarschijnlijk nog even duren, ik zou gewoon even dit forum, GtaGames en de MTA Site in de gaten houden. Buiten MTA is er nog een SA-multiplayer mod namelijk SA-MP kijk op die site voor meer info, deze mod is nog niet uit, maar daar kan je gelijk al lopen. Dus je zal nog op 1 van de mods moeten wachten. Bewerkt: 4 april 2006 door Typhoon Reageren
Advancegta Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ja, je kon inderdaad in mta VC lopen, dit is in SA alleen mogelijk met een glitch, maar dat is niet veel aan.De MTA versie's van SA die uit zijn, zijn alleen nog maar race versie's dus het is nog niet mogelijk om te lopen en schieten met een wapen. Dit zal waarschijnlijk nog even duren, ik zou gewoon even dit forum, GtaGames en de MTA Site in de gaten houden. Buiten MTA is er nog een SA-multiplayer mod namelijk SA-MP kijk op die site voor meer info, deze mod is nog niet uit, maar daar kan je gelijk al lopen. Dus je zal nog op 1 van de mods moeten wachten. Oke ik weet genoeg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.