ZUMZUM Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 hallo als ik een programma heb dat niet reageert wil ik dat sluiten door middel van ctrl+alt+delete in te drukken. allemaal heel mooi en welletjes. maar dat schermpje komt niet in beeld. ik heb getest en de knoppen doen het wel. weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit op kan lossen. ik vind het zwaar iritant. het enige wat ik van mijn pc weet is dat het een windows is met een 80 gigabyte harde schijf. en nog wat cd speler dingetjes maar dat lijkt me niet echt nodig kan iemand mij helpen alvast bedankt oeneboy Reageren
Samurai Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Taakbalk naast bv de sites die je hebt openstaan>rechtermuistknop>taakbeheer. Probeer dat is... Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2006 (bewerkt) Taakbalk naast bv de sites die je hebt openstaan>rechtermuistknop>taakbeheer.Probeer dat is... ik snap niet wat je bedoelt met 'taakbalk naast bv de sites die je hebt openstaan' is dat dat gedoe met Bestand, Bewerken, Beeld, Favorieten, Extra en Help? want als ik daar met mijn rechtermuisknop klik zie ik geen taakbeheer. en die kolom aan de linkerkant van het schermpje met mijn map (bijvoorbeeld D:\games ofzo) als ik daar met mijn rechtermuisknop klik gebeurt er niks. oeneboy edit : sorry als dit bij hardware moet, ik wist niet echt waar het beter bij zou passen Bewerkt: 4 april 2006 door oeneboy Reageren
Goliat Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 (bewerkt) Taakbalk naast bv de sites die je hebt openstaan>rechtermuistknop>taakbeheer. Probeer dat is... ik snap niet wat je bedoelt met 'taakbalk naast bv de sites die je hebt openstaan' is dat dat gedoe met Bestand, Bewerken, Beeld, Favorieten, Extra en Help? want als ik daar met mijn rechtermuisknop klik zie ik geen taakbeheer. en die kolom aan de linkerkant van het schermpje met mijn map (bijvoorbeeld D:\games ofzo) als ik daar met mijn rechtermuisknop klik gebeurt er niks. oeneboy edit : sorry als dit bij hardware moet, ik wist niet echt waar het beter bij zou passen Volgens mij is het probleem dat het je niet lukt al je een game aan het spelen bent. Ten eerste is het al niet de bedoeling dat games vastlopen, probeer daar eens de oorzaak van te vinden. Ten tweede, sommige games hebben een soort van beveiliging op deze toetsen, ik heb het b.v. met alle Games van Konami. Het kan dat ik het probleem verkeerd zie, dus dan moet je dat maar zeggen als het zo is. Succes. Bewerkt: 4 april 2006 door Goliat Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2006 ja ik heb het niet bij games dat ie vastloopt. soms dan heb ik een programmatje aan en dan doet dat programma niks meer. ik had dat zonet met een setup van een mod voor een spel die liep vast. ik wou ctrl+alt+del doen en toen deed ie niks. ik kon ook neit op kruisje klikken ofzo (hoor je zon iritant piepgeluidje uit de boksen) maar ik heb het meestal bij programmas, games lopen nooit vast. oeneboy Reageren
Schno009 Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 dan is waarschijnlijk je hele pc vastgelopen als je het weer hebt, probeer dan eens of je het lampje van num- of capslock aan en uit kunt krijgen. zoja, is het een fout in een programma. zonee, dan reageert het hele systeem niet meer. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 2 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Het spijt me dat ik dit topic nu bump. Maar ik kom zowieso ook niet in dat scherm. Ook al is er niks vastgelopen of iets dergelijks. ZZ Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 er gebeurt niks. ook niet als ik daarna op ctrl+alt+del druk. en mijn toetsen doen het wel. wat moet er dan gebeuren als ik daar op dat ding gedrukt heb? ZZ Reageren
ikt Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Je kan vastgelopen programma's afsluiten en onnodige processen afsluiten Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 dat snap ik. maar er komt bij mij gewoon geen scherm. helemaal niks. Reageren
Damos Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 kijk eens bij eigenschappen mischien word het programma geblokkeerd of is er mee geknoeid. Reageren
Dago58x Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 JE Kan Beter Alt En F4 Doen Dan GAat De Programma Weg Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 kijk eens bij eigenschappen mischien word het programma geblokkeerd of is er mee geknoeid. bedoel je hiermee het configuratie scherm. want daar heb ik al gekeken, moet ik daar dan naar systeem gaan? en daar dan? Reageren
ViceAgent Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Hey ZUMZUM! Misschien weet je het niet maar er is tegenwoordig ook technologie die programma's kan tegenhouden, je hebt bijvoorbeeld een programma'tje waar je kan instellen dat de toetsencombinatie 'ctrl + alt + del' wordt tegengehouden en het taakbeheer niet toegankelijk is. Dít programma bedoelt er niets kwaads mee; het is ontwikkeld voor mensen die soms niet achter hun PC zitten maar niet willen dat iemand in hun taakbeheer kan. Helaas, je raad het al, kan dit ook in kwade programma's voorkomen die het automatisch toepassen (virussen e.d.), dit is lastig. Scan je PC eens (waarschijnlijk heb je het al gedaan) en kijk ook naar spyware want die hebben soms ook rare 'bijwerkingen'. Wellicht heeft een huisgenoot (broer, zus..) het 'goedaardige' programma wel gebruikt en is vergeten om de toetsencombinatie weer vrij te geven. Ik hoop dat het duidelijk is? Anders ligt het toch aan een meer technische reden, hoe het ook afloopt; succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.