Big-Smoke Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Hey wat is het verschil tussen Tec9 en Micro SMG schieten ze anders is de ene beter dan de ander. Zelfde vraag voor M4 en AK47 Reageren
Caltson Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Hey wat is het verschil tussen Tec9 en Micro SMG schieten ze anders is de ene beter dan de ander.Zelfde vraag voor M4 en AK47 tec9 is geloof ik trager dan mic.SMG en m4 richt verder en schiet sneller dan AK-47. Greetz Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 (bewerkt) De grote wapens verschillen Proffessioneel man Tec-9 en de Mirco-MP5 Tussen de Tec-9 en de Mirco SMG zitten nouwelijks verschillen. Ze zijn opzich gelijk, maar er is eigenlijk niets anders dan het uiterlijk. De Tec-9 wordt veel gebruikt, bij politie mensen die net beginnend zijn. Dus de lichtere politie, als je politie met meer sterren hebt (bijv. 4) dan zullen ze met een MP5 schieten. AK-47 en de M4 Bij de AK-47 en de M4 zit wel een degelijk verschil. De M4 is voor het leger, en de AK-47 is voor de gangsters zoals de bekende boef Big Smoke, tijdens de laatste missie End of the Line zul je hem daarmee zien schieten. In de M4 zit een patroon van 50 kogels, dus je kunt langer schieten. Verder blijft de richter ook lang klein als je staan staat te schieten. De AK-47 heeft een patroon van 30 kogels, en tijdens het schieten wordt de richter snel groter. De AK-47 en de M4 zoomen een heel klein beetje in tijdens het schieten. Door meer skills te verdienen, zul je nog sneller kunnen schieten. EDIT: @ Piet-Herr Zie je dat in beide wapens een patroon van 50 kogels zit? Tec-9 Erg geliefd wapen bij gang-members. Machine-geweer met een magazijn van 50 patronen. Bij 'hitman' level draag je er zelfs twee. Micro-MP5 Erg geliefd wapen bij gang-members. Machine-geweer met een magazijn van 50 patronen. Bij 'hitman' level draag je er zelfs twee. Bewerkt: 4 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Het verschil tussen de tec9 en micro smg is ook dat de één 50 kogels heeft per magazijn en de ander 30. Ik weet alleen niet uit m'n hoofd welke. Reageren
Goliat Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Verschil tussen de tec-9 en de micro SMG: Heeft ruurd al helemaal uitgelegd, maar de prijs is wel iets anders. Tec 9: $300,- Micro SMG: $500,- [Deze prijzen gelden voor LS en SF in LV zijn ze beiden een paar procent duurder] Verschil tussen de AK-47 en de M4: Natuurlijk de prijs: AK 47: $3500,- M4: $4500,- [Deze prijzen gelden voor LS en SF in LV zijn ze beiden een paar procent duurder] Het is ook nog zo dat je met een M4 van verder weg een head-shot kan doen zonder handmatig te richten. Ik hoop dat het zo duidelijk is en succes. Reageren
Big-Smoke Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ok bedankt ik weet genoeg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.