Jump to content

gta sa kopen om mta te spelen

gta sa kopen om mta te spelen  

47 leden hebben gestemd

1. 1. goed idee?

• ja een super idee!
      22
    • neej het is een beetje overbodig
      21

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal (voor de zoveelste keer) is het de moeite waard om gta sa ook nog eens op de pc te komen om mta te spelen en de verhaallijn opnieuw te spelen? ik heb hem namelijk op de ps2 maar ik vraag jullie om advies want ik ga een nieuwe videokaart kopen en dan wil ik ook gta sa kopen voor mta maar is dat een goed idee? of kan ik dat beter niet doen?

stem in de bovenstaande poll

Geplaatst:

Tsja...ik heb SA niet op de PS2 en weet dus niet hoe ie er daar uitziet. Ik weet wél dat ik SA op de PC heb, dat ik het spel nu voor de 4e keer aan het uitspelen ben (en sommige missies t.b.v. WikiGTA al wel 10 keer gedaan heb) en dat het me nog steeds kan boeien. Bovendien vind ik persoonlijk MTA erg grappig om te doen online, dus ik zou zeggen: ja, spendeer € 30,00 (of vraag hem voor Pasen :D) en doe het.......

Geplaatst:

Ik vertel ook graag mijn mening. Zelf speel ik af en toe MTA, ik vind het hardstikke grappig. Wegens wat tijd tekort komt het er vaak niet van. Zelf heb ik ongeveer de verhaallijn 7x uitgespeeld en 3x daarvan de 100% gehaald, elke keer als ik een missie voor iemand doe boeit me het heel erg. Ik doe het met veel plezier en je kan na elke missie weer saven.

Ik weet niet als je VC op de computer hebt, maar daar kun je ook MTA doen. Vind je MTA leuk, en speel je het graag, dan kun je het voor SA kiezen en het spel te kopen. Het is leuk, maar denk er eens goed overna! Vergeet je verjaardag, Pasen en je zakgeld niet, om na het spel te vragen! :bier:

Geplaatst:

Ik zou zeggen als je genoeg geld ervoor hebt, ga het spel kopen als je de multiplayer écht de moeite waard vind, want anders zou het echt overbodig zijn. Ook heb niet alleen met MTA wat aan san andreas, ook kun je gewoon de single player san andreas doen, deze is ook erg leuk voor de meesten.

Denk er nog even over na!

Geplaatst:

Ik zou 'm zo ie zo op de PC halen, niet alleen voor MTA maar ook voor de modificaties die het spel een stuk leuker kunnen maken. Daarnaast zou ik niet te veel verwachten van MTA, de sfeer daar is goed(op de server van dit forum) maar de game is nu niet echt fantastisch.

Dan vertel ik je liever wat over SA:MP, die is namenlijk velen malen leuker.

Info: www.sa-mp.com

Mijn uiteindelijke advies is uiteindelijk dan ook om San Andreas voor de PC gewoon te kopen. :)

Geplaatst:

Stem: Ja

Reden: Wat je er ook mee gaat doen de missie's zijn altijd leuk om deze nog een x te halen. De besturing is anders je krijgt er een mooi boekje bij ^^. Verder kan je er veel meer dingen op aanpassen. Ik zou hem dus wel kopen, o nee ik heb hem al. Een aanrader dus. :cya:

Geplaatst:
Ik vertel ook graag mijn mening. Zelf speel ik af en toe MTA, ik vind het hardstikke grappig. Wegens wat tijd tekort komt het er vaak niet van. Zelf heb ik ongeveer de verhaallijn 7x uitgespeeld en 3x daarvan de 100% gehaald, elke keer als ik een missie voor iemand doe boeit me het heel erg. Ik doe het met veel plezier en je kan na elke missie weer saven.

Ik weet niet als je VC op de computer hebt, maar daar kun je ook MTA doen. Vind je MTA leuk, en speel je het graag, dan kun je het voor SA kiezen en het spel te kopen. Het is leuk, maar denk er eens goed overna! Vergeet je verjaardag, Pasen en je zakgeld niet, om na het spel te vragen! :bier:

ik heb mta vice city al gespeeld en ik vond het prachtig dus dan denk ik dat ik mta sa ook maar ga kopen

Geplaatst:

ik heb mta vice city al gespeeld en ik vond het prachtig dus dan denk ik dat ik mta sa ook maar ga kopen

Vergeet ook niet dat SAMP ook er is.

Grand Theft Auto San Andreas Multiplayer

Nog niet uit ik ga er vanuit in de meivakantie

Geplaatst: (bewerkt)

cool die multyplayer!!! nu ga ik sa zeker op de pc kopen!!

Bewerkt: door plippop
Geplaatst:

Ik raad echt af om san andreas kopen alleen voor de multi player. Je moet hem juist kopen voor het verhaal en de missies. En het iritant online als er noobs komen die maar 1 uur speel ervaring hebben.

Geplaatst:
voor Multiplayer alleen? nee... :)

Inderdaad.

Als Rockstar een officiele Online Multiplayer zou maken, dan misschien wel. Maar dit is gewoon een mod van een of ander team. Niet doen.. Niet kopen.

Geplaatst:

Absoluut niet doen! MTA is leuk, maar zo fantastisch dat je gta helemaal moet kopen is het nou ook weer niet.

Met alle respect voor de makers van MTA natuurlijk :bier:

Geplaatst:

ik vind het zonde van je geld als je gta sa alleen koopt voor mta. dan moet je ook gta sa zelf spelen :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...