Jump to content

gta sa kopen om mta te spelen

gta sa kopen om mta te spelen  

47 leden hebben gestemd

1. 1. goed idee?

• ja een super idee!
      22
    • neej het is een beetje overbodig
      21

Recommended Posts

Geplaatst:
ik vind het zonde van je geld als je gta sa alleen koopt voor mta. dan moet je ook gta sa zelf spelen :Y

Dat is het hem nou juist hij heeft hem al op de ps2. Maar plippop mischien gaan de prijzen eerdaags dalen, dus dan heb je dat ook weer mooi megenomen. SA:MP komt binnenkort ook dus is er nog meer leuks te doen. :D

Geplaatst: (bewerkt)

ik vind het zonde van je geld als je gta sa alleen koopt voor mta. dan moet je ook gta sa zelf spelen :Y

Dat is het hem nou juist hij heeft hem al op de ps2. Maar plippop mischien gaan de prijzen eerdaags dalen, dus dan heb je dat ook weer mooi megenomen. SA:MP komt binnenkort ook dus is er nog meer leuks te doen. :D

ja bij ons is hij nu 30 eurie

Bewerkt: door plippop
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Als je in het vervolg nou even naar de datum kijkt :roll:

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb het zelfs nog gekker. Ik had Gta San Andreas al voor de ps2. Maar, nu heb ik hem gister voor de pc gekocht voor mta :$ !

Geplaatst:

Ik zal GTA SA niet kopen om alleen die Online Multiplayer dingen..

Dat is zonde van je geld, je betaald dan 30 Euro om het alleen een beetje online te kunnen doen..

Ik zelf zou het niet doen, omdat je toch zo weer bent uitgespeeld met die Online zooi :Y

Geplaatst:
Ik zal GTA SA niet kopen om alleen die Online Multiplayer dingen..

Dat is zonde van je geld, je betaald dan 30 Euro om het alleen een beetje online te kunnen doen..

Ik zelf zou het niet doen, omdat je toch zo weer bent uitgespeeld met die Online zooi :Y

Dat is niet waar, online is nooit uitgespeeld. Ik speel nu al ong. 2 jaar online, en het is nog steeds leuk.

Als jij de online mode niet leuk vind, is dat jouw mening.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...