Sunray Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 op me forum op invasionfree wil ik de tijd laten veranderen in onze tijd ik weet wel waar het staat maar hoe verander je het het is ingewikkeld er staan letters maar geen cijfers wie kan mij helpen? Reageren
Ferre Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 (bewerkt) Misschein kan je je antwoord vinden in dit topic Edit: Je moet de tijd instellen bij je Instellingen>Forum instellingen. GMT + 1 Bewerkt: 4 april 2006 door Ferre Reageren
Sunray Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2006 (bewerkt) bedankt maar mijn forum is in invasionfree is anders dus daar heb ik jammer genoeg niets aan. Bewerkt: 4 april 2006 door Sunray Reageren
Samurai Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Dit moet de user zelf doen... User cp>skin en tijds instellingen> vakje aan/uitvinken of +1 uur GMT doen. Reageren
Sunray Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2006 (bewerkt) date en time formats is het bij mij weten jullie wat je daar moet doen? Bewerkt: 4 april 2006 door Sunray Reageren
Gunslinger Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 date en time formats is het bij mij weten jullie wat je daar moet doen? Ik heb geen idee hoe je bij Invision Free de tijdzone van het gehele forum aanpast, maar je kunt je leden dat wel zelfstandig laten doen. Ik ga ervan uit dat je de Engelse versie hebt (aangezien je IF gebruikt). Ga naar My Controls. Zoek in het menu links naar Board Settings. Helemaal boven aan kun je de tijdzone kiezen. Wij zitten in Greenwich Main Time + 1, kortgezegd GMT + 1. Die moet je selecteren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.