Jump to content

vc ultimate


Advancegta

Recommended Posts

hey een tijdje geleden ging ik hier een geleende vc installeren (van een vriend) en vc ultimate hij zat er op school allemaal over op te scheppen dat hij die had en ik mocht hem wel installeren maar niet kopieren nou hij was geinstaleerfd hij ging weg en vergat natuurlijk zijn 3 cds nou natguurlijk heb ik ze alle drie gekopierd en hij merkte er niks van maar nu met vc ultimate heb je geen cd nodig de brommertjes zijn vervangen door winkelwagentjes!! er is een nieuw eiland(je) bijgekomen die het eerste en het tweede eiland verbind en op dit eiland staat het wtc en op het dak een foto van bush en binlanden ofzo verder zijn alle maar dan ook alle autos vervangen door coole sportwagens. hij is ook simpel te installeerren gewoon een installatie wizzard volgende volgernde en voltooien de cd was na het branden voor de helft vol dus waar kan ik zoiets uploaden.

en was deze grote (en een van de weinige werkende mods) al bekend want ik zag hem niet op gtagames staan wat vinden jullie van deze mod??

Link to comment
Delen op andere websites

Deze mod is al redelijk oud en heel bekend op de grote modding sites. Je kunt hem niet op cd in de winkel kopen, maar je kunt hem downloaden. Persoonlijk vind ik het er niet uitzien, ik heb het één keer geprobeerd maar het slaat nergens op.

Btw, wat wil je met dit topic zeggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Legale spellen lenen aan vrienden of familieleden is verboden. Illegaal.

En ik weet ook niet over welke mod je het hebt..

En je sig is te groot.

:bonk:

aah wat vreselijk ik heb iets illegaals gedaan!! nu kan ik niet meer normaal leven

Link to comment
Delen op andere websites

Meen je dat nou?

Ik dacht dat ik het zenet al gepost had.. maar die post had ik zeker verkeerd gedrukt :bonk:

Maar de mod waar jij het over hebt kan je bijvoorbeeld hier downloaden, het is inderdaad een leuke mod!

Link to comment
Delen op andere websites

aah wat vreselijk ik heb iets illegaals gedaan!! nu kan ik niet meer normaal leven

Wil je even normaal doen? Je kunt die mod gewoon downloaden en je hebt geen 3 CD's (waarom 3?) voor nodig.

ik had ook vc gekoipierd en ik wist niet dat hij te downloaden was ik kon hem niet vindebn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...