gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 waar kan je missies uitvoeren want ik heb er nog maar 1 kunnen doen en ik vindt niks meer voor missies kunnen julie zeggen wie missies in het spel voor je heeft bedankt Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Overal in San Andreas kun je missies unlocken. Als je een missie haalt, dan komt er weer een volgende missie vrij. Zo blijft het de hele tijd maar doorgaan totdat je de laatste missie "End of the Line" hebt gehaald. Nu zul je zelf naar de missies moeten gaan, de overige submissies dus. Zoals de Challenges ect. Een missie kun je starten door in een rode marker te lopen. Deze verschijnt zodra je het spel begonnen hebt. Een missiegever geeft jou een missie, je herkent de missie op de radar. Staat erbijvoorbeeld BS op de radar, dan kun je missies bij Big Smoke doen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 In welke stad ben je dan ? Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Overal in San Andreas kun je missies unlocken. Als je een missie haalt, dan komt er weer een volgende missie vrij. Zo blijft het de hele tijd maar doorgaan totdat je de laatste missie "End of the Line" hebt gehaald. Nu zul je zelf naar de missies moeten gaan, de overige submissies dus. Zoals de Challenges ect. Een missie kun je starten door in een rode marker te lopen. Deze verschijnt zodra je het spel begonnen hebt. Een missiegever geeft jou een missie, je herkent de missie op de radar. Staat erbijvoorbeeld BS op de radar, dan kun je missies bij Big Smoke doen. geeft die je er verschilende ?????????????????????????????????????????? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ja er zijn allemaal verschillende missies. Elke gaat anders. Als je een missie start, kun je hem spelen. Hieronder vind je alle missies. Verder kun je op WiKiGTA informatie over de missies lezen. Los SantosOpeningsmissie In the beginning Big Smoke Ryder Sweet's Missies Tagging Up Turf Cleaning The Hood Drive-Thru Nines and AK's Drive-By Sweet's Girl Cesar Vialpando Ryder's Missies Home Invasion Catalyst Robbing Uncle Sam Cesar's Missies High Stakes, Low-Rider Big Smoke's Missies OG Loc Running Dog Wrong Side of the Tracks Just Business OG Loc's Missies Life's A Beach Madd Dogg's Rhymes Management Issues House Party Tenpenny's Missies Burning Desire Gray Imports Sweet's Missies II Doberman Los Sepulcros Los Santos finale missie's Reuniting The Families Green Sabre Country SideTenpenny's Missies Badlands Catalina's Missies First Date (Cutscene) Tanker Commander The Truth's Missies Body Harvest Cesar's Missies King in Exile (Cutscene) Catalina's Missies II First Base (Cutscene) Against All Odds Gone Courting (Cutscene) Local Liquor Store Made in Heaven (Cutscene) Small Town Bank Cesar's Missies II Wu Zi Mu Farewell My Love The Truth's Missies II Are You Going To San Fierro? San FierroCJ's Garage Missie's Wear Flowers in your Hair 555 We Tip Deconstruction Smoke's Couriers Syndicate missie's Photo Opportunity Jizzy T-Bone Mendez Mike Toreno Outrider Snail Trail Ice Cold Killa Pier 69 Toreno's Last Fight Woozie's missie's Mountain Cloud Boys Ran Fa Li Lure Amphibious Assault The Da Nang Thang Syndicate missie's II Yay Ka-Boom-Boom Zero's RC Shop Air Raid Supply Lines New Model Army Wang Cars Zeroing In Test Drive Customs Fast Track Puncture Wounds Back To School Back To School The 360 The 180 Whip and Terminatie Pop and Control Burn and Lap Cone Coil The '90' Wheelie Weave Spin and Go P.I.T. Maneuver Alley Oop City Slicking DesertToreno's missie's Monster HighJack Interdiction Verdant Meadows (Cutscene) Learning to Fly Land Plane Circle Airstrip Circle Airstrip and Land Helicopter Takeoff Land Helicopter Destroy Targets Loop-the-loop Takeoff Barrel Rol Parachute onto Target Learning to Fly Airstrip Missies N.O.E. Stowaway Black Project Green Goo Boatschool Basic SeamanShip Plot a Course Fresh Slalom Flying Fish Land, Sea and Air Details Bike school The 360 The 180 The Wheelie Jump & Stop The Stoppie Jump & Stoppie Details Las VenturasThe Four Dragons Fender Ketchup Explosive Situation You've Had Your Chips Scene: Fish in a Barrel (cutscene) The Truth Don Peyote Ken Rosenberg Intensive Care The Meat Business Free Fall Officer Frank Tenpenny Misappropiation High Noon Madd Dogg Madd Dogg Salvatore Leone Saint Mark's Bistro The Heist Architectual Espionage Key to Her Heart Dam and Blast Cop Wheels Up, Up, and Away! Breaking the Bank at Caligula's Return to Los SantosMansion missie's A Home in the Hills Vertical Bird Homecoming Cut Throat Business Grove Street Missies Beat Down on B-Dup Grove 4 Life Riot missie's Riot Los Desperados End of the Line Sub-MissiesSchool Missies Driving School Boat School Flying School Bike School Voertuigen Missies Paramedic Missies Firefighter Missies Vigilante Missies Taxi Driver Missies Pimping Missies Robbery Missies Freight Missies Stadion Missies Kickstart 8 Track Blood Bowl Dirt Track Street Races Los Santos Streetraces San Fierro Streetraces Las Venturas Streetraces Airraces Diversen Trucking Missies Quarry missies Courier Missies Chiliad Challenge BMX Challenge NRG-500 Challenge Beat The Cock Valet Parking Shooting Range Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2006 oke bedankt ik had al 2 missies gedaan big smoke en die ryder ow ja nog 1 vraag wie zijn misies zijn het moeilijkst Reageren
Wesley Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Dat is voor iedereen weer anders hé. De ene vindt die missie's moeilijker dan de ander! Ik vond alle missie's vrijwel makelijk! Met name de 1e 10 missie's. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Veel mensen hebben moeite met de wu zi mu en farewell, my love (Badlands), zero-missies (San fierro), vliegschool en de daaropvolgende toreno missies (desert), en Freefall (Las Venturas) Maar uiteraard zoals Wesley-gta al zei, is dat verschillend van persoon tot persoon Bewerkt: 5 april 2006 door Dutchy3010 Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 oke bedankt Reageren
sarwish Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 de laatste misie End of the Line is ook het langste Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Klopt, maar niet echt de moeilijkste die moet je gewoon maar even door hebbne, maar dat is met de meeste missies wel... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.