Jump to content

meisje versieren

Recommended Posts

Geplaatst:

Breaking the Bank at Caligula's

Voor die opdracht te kunnen doen moet je iets hebben van haar , Maar hoe krijg die die percentage van die liefde naar 30% help me

Geplaatst:

Je moet dan met Millie daten in het noorden van Las Venturas.

Tot je 35 % gedate hebt.

Dan krijg je iets van haar.

Dan kan je die missie doen.

Of je vermoord haar gewoon.

Dan kan je het gewoon ook uit haar huis halen. ;)

Geplaatst:

Nog een truckje, om de vriendin niet te vermoorden maar toch het pak snel te krijgen. Doe je Gimp-suit aan en ga naar haar huis. Je kunt nu de date met Millie Perkins starten. Kijk er niet van op dat je deze date in een record snelheid van 2 minuten kunt doen. Als je de missie dus gestart hebt, ga je meteen met Millie naar bed om te krikken. Als Millie en CJ daar mee klaar zijn is de date afgelopen, dit kun je zo vaak herhalen als je wilt. Je krijgt ook nog eens 8% per date erbij. Dus supersnel, gaat alles :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Dan ben ik hier ook nog even met een tip:

Nadat je met Millie gedate hebt kan je direct daarna weer daten, je zal eerst moeten wachten tot het volgende moment dat ze thuis is. Je kan dit proces versnellen door ergens te gaan saven maar er is eigenlijk bij het huis van millie niet echt een huis dichtbij in de buurt. Koop het huis dat er vlakbij te koop is zodat je keer op keer kan daten en weer gaan saven en weer kan gaan daten etc. etc .etc.

Op die manier gaat het allemaal veel sneller.

Ik post zo wel even een kaartje van het huis dat je kan kopen in de buurt van Millie.

Edit:

Daar waar het savegame icoontje is moet je het huis kopen, ik hoop dat je genoeg geld hebt ;)

Hier is ie dan:

Bewerkt: door Goliat

Je moet 35% progress hebben, en dan kan je haar keycard krijgen, ze belt je dan op. ;)

Edit:

Ruurds uitleg is beter, let niet op mij :D

Edit2:

Zoals Emmet zou zeggen:

''Listen to the boy'' :puh:

Bewerkt: door Goliat

Als je meer dan 30% met je vriendin Millie Perkins hebt, kun je in haar huis komen. Als je na de date met Millie meer dan 30% hebt wordt dat duidelijk aangegeven dat je het kaartje uit Millie haar huis kan halen. Als je hem opgepakt hebt en je hebt alle missies in Las Venturas (+ de Dessert missies) gehaald, dan zul je een telefoontje krijgen van ik geloof Woozie. Je kunt nu de laatste missie Robbing the Bank at Caligula's spelen.

EDIT: Bedankt voor het compliment Goliat. Maar jou post is handig voor de snelle lezers 8)

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Dit maakt het nog iets gemakkelijker:

Millie Perkins

[edit]Omschrijving

Waar vind ik haar: Na de missie 'Key to her Heart' vind je haar in het noorden van Las Venturas

Wanneer is ze thuis: 12.00-22.00

Waar wil ze eten: Het restaurant ten zuidwesten van haar huis

Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Las Venturas

Hoe hard wil ze rijden: Gemiddeld, rond haar huis

EXTRA DATE: Trek je Gimp Suit aan en ga naar haar toe, automatisch seks, en de date is voorbij

[edit]Beloning

35%: Je krijgt de Keycard voor de missie "Breaking the bank at Caligula's"

40%: "Normale" seks is mogelijk

50%: Haar wagen is beschikbaar

succes he :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...