Xtreem-designer Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Hallo, ik zie overal geen plaatjes en dat is niet leuk wat kan je hier aan doen ? Ik hoop dat jullie kunnen helpen Reageren
Samurai Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Het ligt toevallig aan dat ene plaatje, niets om je zorgen over te maken. Ookal zien anderen het wel. Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Het ligt toevallig aan dat ene plaatje, niets om je zorgen over te maken.Ookal zien anderen het wel. Nee hoor veel meer, die andere plaatjes kan ik niet zien jullie wel. Reageren
Arjen Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Rechtermuisknop -> Afbeelding bekijken Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Dan doet hij het nog steeds niet Reageren
Arjen Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Gebruik je Firefox? Zoja, dan kan het zijn dat je per ongeluk de server waar het plaatje gehost wordt, hebt geblokkeerd. Druk dan weer met de rechtermuisknop op het plaatje en vink dan 'Afbeelding van http://plaatje.plaatje.nl blokkeren' uit. Zonee, dan weet ik het niet. Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Gebruik je Firefox?Zoja, dan kan het zijn dat je per ongeluk de server waar het plaatje gehost wordt, hebt geblokkeerd. Druk dan weer met de rechtermuisknop op het plaatje en vink dan 'Afbeelding van http://plaatje.plaatje.nl blokkeren' uit. Zonee, dan weet ik het niet. Nee gebruik internet explorer jmmr Reageren
Arjen Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Download Firefox eens en probeer het dan opnieuw: Download Firefox Reageren
Arjen Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ok doe ik Misschien handig als je er bij zet of het helpt. Straks zijn er meer leden met dit probleem. btw. Leuke avatar (alleen de grootte en breedte is 60x60 en niet 64x64) Reageren
RonaldVC Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Ik heb dat ook heel vaak dat signatures niet zichtbaar zijn.. En heel toevallig is dat vaak mijn eigen sig die ik dan niet te zien krijg. Maar dat komt maar sporadisch voor, als ik opnieuw inlog is het vaak opgelost. En ook ik gebruik I.E. 6. Ik denk dat het op dat moment gewoon aan de verbinding ofzo ligt, niets in ieder geval waar je zorgen om hoeft te maken.. Bewerkt: 5 april 2006 door RonaldVC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.