ikt Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 mag je in MTA nou wel of niet modden? Als je de handling.cfg niet wijzigt is het toch goed? Ik wil graag een auto uittesten zonder de regels te overtreden... Reageren
RobbertR Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 (bewerkt) Volgens mij kan het wel. Ik heb namelijk de WTC mod er in staan Maar dat is ook het enige. Verder weet ik er weinig van af. Maar het lijkt mij dat het kan, anders kan ik ook niet spelen met de WTC mod. Bewerkt: 4 april 2006 door RobbertR Reageren
Azer Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Kwestie van de EULA van MTA lezen (die vind je bij de installatie...) 4. Using this software together with other GTA: San Andreas modifications are prohibited by this EULA. This is not a cause for termination of the license but can result in further actions taken by the team or other licensees. Reageren
ikt Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Waar staat het bestandje? ? Reageren
Azer Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Waar staat het bestandje? ?die tekst krijg je te zien tijdens de installatie van MTA... Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Kwestie van de EULA van MTA lezen (die vind je bij de installatie...)4. Using this software together with other GTA: San Andreas modifications are prohibited by this EULA. This is not a cause for termination of the license but can result in further actions taken by the team or other licensees. Ze kunnen verder klagen maar dit helpt nooit. Maar ik doe het zelf niet. Ik zeg maar gebruik het op je eigen risico Reageren
Goliat Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 mag je in MTA nou wel of niet modden? Als je de handling.cfg niet wijzigt is het toch goed? Ik wil graag een auto uittesten zonder de regels te overtreden... Als je graag wil modden kopieer dan je GTA San Andreas map naar een andere lokatie, dan kan je op de één modden en op de andere MTA spelen. Succes. Reageren
ikt Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Laat dan maar.... (niet negatief bedoeld) Reageren
killerfragger Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Laat dan maar.... (niet negatief bedoeld) je kan modden alleen niet met de handlinfg.cfg dat zeit de server als een cheat :$ maar mappen en zo kan wel jij bent dan zover ik weet de enigen die de map ziet heb het zelf een keer gedaan maar dat is niet luek kon gewoon onder map door Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.