Jump to content

Photo Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Eeyz...,

Iedereen kent de Photo Ops wel,ik wou even vragen

of je deze ook al kan krijgen VOOR de missie "photo oppurtunity".

(Dus als je in badlands bent,ik bedoel NIET als je al uit de badlands bent)

Thnx doc

Geplaatst: (bewerkt)

Waarschijnlijk niet. Ik zal het zo wel even chekken, want in de missie Photo Oppertunity wordt uigelegd hoe je Obs kunt vinden ect. Hoe je ze kunt pakken ect.

Ik chek het NU wel ff voor je :D

------

EDIT: Voor de missie Photo Oppertunity kan je wel Obs pakken. Ik ging zonet met een forum-savegame 1 testen. Ik had zo de eerste missie uit San Fierro gepakt. Ik vloog met de Jetpack toen naar een plek toe, waar ik hem kom ophalen. Ik zou een foto maken met de camera van die plek en JA!! De Ob kon ik pakken, ik shoot hem en toen stond er: 1 Collect of 50. Dus het antwoord is: Ja, je kunt Obs voor de missie Photo Opperunity pakken!!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Ok,thnx ruurd (alweer :puh: ),voor alle zekerheid ga

ik er toch nog maar 49 doen,(aangezien de garage NOG :puh:

niet van mij is...)

Geplaatst:
Wat zijn foto ops wat moet je doen daar? :?
Deze zogenaamde Photo Ops zijn plaatsen in San Andreas waar je een foto van moet maken. Dit is nodig om de 100% te krijgen. Ookwel collectables genoemd.

Klik ===>HIER<=== voor de locatie van alle Photo Ops. Je kan ook op de rode bolletjes klikken voor een sceenshot, maar volgens mij zijn die nog niet allemaal ge-uploaded.. >>> Door GTA-Sheep: gaat vanavond gebeuren<<<

Geplaatst:

Eventueel nog een kleine aanvulling RonaldVC. Toch geen moeite mee?

Photo Obs zijn plaatsen in San Fierro. Deze dingen zweefen in de lucht, alle plaatsen die je fotografeerd zijn mooie dingen in San Fierro. Onder andere mooie gebouwen, missies van gebouwen of gewoon een soort monumenten of mooie natuur fragmenten uit de stad San Fierro. Hier zijn een paar plaatjes met de voorbeelden van zulke dingen:

Een mooi stuk straat, dat heuvelachtig omhoog loopt. Een natuurfragmentje: http://nl.wikigta.org/index.php/Image:Snapshot_021a.JPG

Dit is een standbeeld, een mooi monument. Ik weet niet waar het naar verwijst. Maar hier is hij:

http://nl.wikigta.org/index.php/Image:Snapshot_025b.JPG

Dit is een verwijzing uit het echte leven. In het echte leven heb je volgens mij ook een Pier die Pier 69 heet. Hier is een voorbeeld: http://nl.wikigta.org/index.php/Image:Snapshot_027b.JPG

Zo zie je dingen die overal naar verwijzen. Zo heb je allemaal mooie plaatjes in je Gallery. Als je de foto schiet, verdwijt dat ronddraaiende kameraatje. Dan heb je een mooie screen van iets.

Geplaatst:

hmmm ok. 8)

>>> Door GTA-Sheep: Welkom op het formum, maar 'hmmm ok. 8)' is niet echt een waardevolle toevoeging aan dit topic. Vriendelijk verzoek dit in de toekomst niet meer te willen doen<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...