Backsmash Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 welke sig is mooier. deze: of mn huidige. Reageren
Bongo Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ik vind de bovenste mooier. Die onderste is wat te rustig. Reageren
-Roy- Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ik vind de huidige. De bovenste is wat te druk. Je huidige is lekker rustig. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Je kan die twee signatures moeilijk met elkaar vergelijken. Ze hebben allebei een totaal andere stijl.. Ik hou niet echt van de stijl van je huidige sig, en de render van die andere is mijn smaak niet. Maar toch vind ik die andere mooier, gewoon omdat die niet zo leeg is. Je huidige komt me ietswat saai over, en die stijl vind ik meer bij een bureaublad ofzo passen.... Bewerkt: 5 april 2006 door RonaldVC Reageren
Argon Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ik vind je huidige sig het mooiste omdat die het simpelste en strakste is en ik meer voor die stijl kies omdat dat proffesioneler over komt. Reageren
XboxGta Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Ik vind ook je huidige mooier: Vele leden hebben een sig met één of ander prentje erin Maar niet zo veel leden hebben zo een 'moderne' sig en daarom zou ik je huidige behouden XboxGta Reageren
Nielok Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 de bovenste je huidige is wat te rustig, mss eens 2 verschillende patronen nemen van lijnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.