-Matthijs- Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ik heb uit verveling maar een nieuwe sig gemaakt, zoals jullie zien een vrij simpele sig. Overigens heb ik geen brushes gebruikt, en ik kon niks beters vinden voor de tekt. Reacties en tips zijn van harte welkom! Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Het oogt een standaard signature, maar ik vind hem er best wel leuk uit zien. Er zijn mensen hier die betere resultaten neer zetten maar zeker echt geen verkeerde signature. Wat je de das om doet is de font. Zoek eens op www.dafont.com voor leuke font's dan kun je één zoeken die wel bij je signature past. Tekst: 7 Achtergrond: 8 Render: 8,5 Totaal: 8 (Redelijk goed) Als je nog tips nodig hebt kun je het vragen ik of één van ons hier kan je waarschijnlijk wel helpen. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ik vind hem wel mooi,alleen de achtergrond vind ik echt wat minder. De tekst vind ik juist mooi. Tekst:8 Achtergrond:7 Render:7 Effects:9 Overall:8 Reageren
Thabit Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Je hebt een hele mooie render gebruikt, maar ik vind het achtergrond niks (sorry ). Het is te druk, waar ik niet zo van houd. De tekst is ook haast niet leesbaar, jij kan veel beter. Ik geef je een 3, sorry. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.