Achille Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Voor: Na: Niet zo tevreden met het resultaat.. Moeten nog velgen onder enz... Alles 100% zelfgemaakt behalve de base raten pls nog steeds WIP Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Zeker mooi. 9/10 Doe je dit pixel bij pixel? Reageren
Yohan Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Kleine opmerking, je bent t Mustang logo vergeten (miss met opzet), Ik vind dat het logo er wel op moet.. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Mooi hoor Achille. Eigelijk heb ik hier niets over te zeggen. 9/10 Bewerkt: 5 april 2006 door gta ripper Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Heel mooi Achille. Maar een uitlaatje minder had gekund. Maar is dit moeilijk te maken? 6/10 het wordt een hoger punt als hij af is ! Reageren
Achille Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ja dit moet Pixel bij Pixel.. En er moeten alleen nog velgen onder en miss andere stoelen ofzo.. Bijna af En dat mustang logo heb ik eraf gehaald want een echte straat racer heeft dat niet nog meer rates? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.