Nielok Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Dit is zowat wat ik kon vinden Laten we even de vergelijking trekken met de Xbox, Xbox 360 en PS3. De Xbox heeft een 733MHz processor en 64mb ram en een GPU klok van 233MHz. Je zou de snelle conclusie kunnen trekken dat de Revolution ongeveer even sterk is als de Xbox. Dit is niet zo makkelijk, aangezien de PowerPC hardware van IBM sterk verschilt van de Intel-gebaseerde CPU van de Xbox. De PS3 en Xbox360 hebben beide 512MB RAM. De Xbox 360 heeft 3 cores van 3,2GHz en de PS3 een core en 7 SPE's op 3,2GHz. Dit verschilt flink met de Revolution, zowel in architectuur als in snelheid. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Dit is zowat wat ik kon vinden Laten we even de vergelijking trekken met de Xbox, Xbox 360 en PS3. De Xbox heeft een 733MHz processor en 64mb ram en een GPU klok van 233MHz. Je zou de snelle conclusie kunnen trekken dat de Revolution ongeveer even sterk is als de Xbox. Dit is niet zo makkelijk, aangezien de PowerPC hardware van IBM sterk verschilt van de Intel-gebaseerde CPU van de Xbox. De PS3 en Xbox360 hebben beide 512MB RAM. De Xbox 360 heeft 3 cores van 3,2GHz en de PS3 een core en 7 SPE's op 3,2GHz. Dit verschilt flink met de Revolution, zowel in architectuur als in snelheid. Wij kunnen niet allemaal chinees. Wat is de conclusie? Reageren
Nielok Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 d.w.z. dat de revolution niet echt kijkt naar de kracht en de snelheid zoals de PS3 maar zich meer bezig houdt met de nieuwe gameplay(speciale controller). De revo is ongeveer 1.5 keer beter als de gamecube. iets duidelijker? Reageren
SamShine Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 De revo is ongeveer 1.5 keer beter als de gamecube. Dat is in mijn ogen veels te weinig! Ze moeten iets meer aandacht besteden aan de Hardware! Ik vond Mario 64 er prachtig uitzien op mijn Nintendo 64, maar ik vraag me af of we zoiets 'revulutionaars' ook tegen komen bij de Revolution. Ik vind dat Nintendo veels te veel gokt op de Controller! Reageren
Nielok Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 ze zijn er ten volle van overtuigd dat ze succes zullen hebben met de controller en de fameuze Nintendogames dus wat kan hun de hardware schelen . en de resolutie ligt veel lager dan de andere next-gen consoles, niet te veel verwachten van de graphics dus ik geef je helemaal gelijk Big-Loser Reageren
Yohan Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 De graphics zullen gaan knallen denk ik, ondanks deze info.. Reageren
SamShine Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 @ Yohan, games als Mario 128 (word nieuwe Mario) zullen er mooit uit gaan zien ja, dat deden ze ook op de Nintendo 64. Maar als ze games maken waarin ze echte mensen na maken komt de Revolution flink te kort ten opzichte van de PS3 (& Xbox360). Dit is geen mening, dit is een feit Reageren
MNC3 Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 De kracht en graphics doen er niet toe.Het is de gameplay.Kijk naar NDS wel veel minder sterk dan PSP.Maar NDS wint wel met verkoop. Nintendo doet er goed aan om rustig omhoog te gaan. Dat zorgt ook dat het goedkoper wordt. Reageren
Jowx Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 De kracht en graphics doen er niet toe.Het is de gameplay.Kijk naar NDS wel veel minder sterk dan PSP.Maar NDS wint wel met verkoop. Nintendo doet er goed aan om rustig omhoog te gaan. Dat zorgt ook dat het goedkoper wordt. Inderdaad! Je haalt de woorden uit m'n mond. Nintendo komt altijd met iets innovatiefs, dan mogen de specs misschien lager zijn dan de andere next-gen consoles, Nintendo zal dat verlies compenseren met de unieke gameplay. En natuurlijk zal dit ook zorgen voor een lagere prijs van de console en spellen. Nintendo heeft zelf al aangegeven dat ze het anders gaan aanpakken als de concurrenten, ze gaan iets doen wat op geen enkele andere console mogelijk is. Met de Revolution komen veel meer mogelijkheden dan op welke console dan ook, en daar valt met betere specs niet aan te komen. Nintendo Reageren
Dizzee Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Hoe denk je dat het komt dat de PSP minder verkoopt? Volgens mij ligt dat gewoon aan het feit dat veel mensen vinden dat de PSP te duur is. Mocht hij zoveel gekost hebben zoals de NDS, zou er zeker niet veel verschil ingezeten hebben qua verkoop. Daar ben ik vrijwel zeker van. BTW, je zou eens moeten weten hoeveel mensen gaan voor de graphics en de kracht. Reageren
Nielok Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 de prijs is flink wat duurder ja. ikzelf heb gekozen voor DS door de unieke gameplay(touchscreen) al had ik het geld voor een psp. Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Kijk, ik ga ook niet ontkennen dat het alleen komt door de prijs van de PSP.. Zelf vind ik deze discussies over; 'Welke console is nu het beste?' Dat is echt bullshit. Mensen hebben nu éénmaal verschillende smaken. De éne pakt die console omdat er kracht en graphics inzitten, de andere gaat voor de gameplay, dan is er weer iemand die niet kijkt naar welke console hij heeft maar die gewoon een bepaald soort spellen leuk vindt die op die console enkel uitgebracht worden. Waaronder ikzelf. Ik heb voordat ik men PSP had, enkel consoles van nintendo gekocht. Waarom? Gewoon omdat ik toen geïntereseerd was in spellen zoals Super mario, Pokémon (jaja ), super smash brosh,enz... Ik heb nog een oude nintendo (nes of snes, weet niet hoe die heten) en een nintendo 64. Ik heb ook nog ergens een kapotte playstation. Had ik gekocht voor spellen zoals tekken enz.. Nu heb ik een PSP gekocht, puur omdat alleen daar GTA LCS zou worden op uitgebracht. Ik wordt altijd dus een beetje simpel van die discussies daarover. Reageren
SamShine Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik vindt gewoon dat Nintendo te veel gokt, Jappanners vinden z'n afstandsbediening lekker gamen. Maar of wij Europeanen dat ook zo vinden... Over de DS heb je gelijk, maar dat zal wel gaan veranderen als de PSP inclusief Memorey stick van 2 GB een grote price drop krijgt. Ik denk dat het een mooie strijd word als de PS3 en de Revolution zijn gereleased! BTW: Is er een een richtlijn voor de Revolution release? (maand) Reageren
MNC3 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik vindt gewoon dat Nintendo te veel gokt, Jappanners vinden z'n afstandsbediening lekker gamen.Maar of wij Europeanen dat ook zo vinden... Over de DS heb je gelijk, maar dat zal wel gaan veranderen als de PSP inclusief Memorey stick van 2 GB een grote price drop krijgt. Ik denk dat het een mooie strijd word als de PS3 en de Revolution zijn gereleased! BTW: Is er een een richtlijn voor de Revolution release? (maand) Ik heb veel goeds over controller gehoord.Het is goed wat Nintendo goed.Wat vernieuwing brengen.X360 gewoon ene update van Graphics is. en PS3 heeft ook wat meer mogenlijkheiden in huis en is Graphics ook update.Vernieuwing zoals Nintendo brengt kan Sony neit en zeker Mircosoft niet. Maar op PS3 en X360 heb je dan weer gta Revolution moet een GTA krijgen Je zou zien hoe leuk dat met die controller zou kunnen worden. Reageren
Samurai Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Uhm, de PSP wordt veel meer verkocht op dit moment dan de DS. Eenderzijds omdat hij nu in sommige gamewinkels 175 € kost en anderzijds omdat hij beter is... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.