Yohan Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Er komt geen GTA voor de Revo jongen, hooguit een nieuwe True Crime... En vind de graphics nie zo heel erg hoor zolang de gameplay maar vermakelijk is... Reageren
MNC3 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Er komt geen GTA voor de Revo jongen, hooguit een nieuwe True Crime... En vind de graphics nie zo heel erg hoor zolang de gameplay maar vermakelijk is... bravo... Ik zei Revolution MOET een gta krijg. niet dat ze een gaan krijgen. Reageren
SamShine Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Om dit topic ff wat leven in te blazen: Hier moet je in elk geval niet klikken! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) De kracht en graphics doen er niet toe.Het is de gameplay.Kijk naar NDS wel veel minder sterk dan PSP.Maar NDS wint wel met verkoop. Nintendo doet er goed aan om rustig omhoog te gaan. Dat zorgt ook dat het goedkoper wordt. Inderdaad! Je haalt de woorden uit m'n mond. Nintendo komt altijd met iets innovatiefs, dan mogen de specs misschien lager zijn dan de andere next-gen consoles, Nintendo zal dat verlies compenseren met de unieke gameplay. En natuurlijk zal dit ook zorgen voor een lagere prijs van de console en spellen. Nintendo heeft zelf al aangegeven dat ze het anders gaan aanpakken als de concurrenten, ze gaan iets doen wat op geen enkele andere console mogelijk is. Met de Revolution komen veel meer mogelijkheden dan op welke console dan ook, en daar valt met betere specs niet aan te komen. Nintendo Meer mogelijkheden dan de doos 360 en de ps3? Alleen de online mogelijkheden van PS3 en doos 360 zijn er al meer dan van de revo. Dus wat je hier zegt klopt niet echt. Btw, innovatiefe gameplay is leuk maar ik zie me zelf nog niet een shooter spelen met Harry Potter achtige bewegingen, daarmee bedoel ik dus dat je met je controller rond staat de zwaaien. Bewerkt: 13 april 2006 door Mania-92 Reageren
SamShine Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Je hebt gelijk Mania, de Revolution controller is leuk voor een paar aantal games als je goed uitgeslapen bent. Ben je net wakker kan je met je controller gaan zwaaien, nou leuk! Ik denk dat de Revolution ook deels gaat floppen! Reageren
Jowx Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Meer mogelijkheden dan de doos 360 en de ps3? Alleen de online mogelijkheden van PS3 en doos 360 zijn er al meer dan van de revo. Dus wat je hier zegt klopt niet echt. Zo'n reactie van jou zag ik al aankomen.. Heb jij je weleens verdiept in de Nintendo Revolution of kom je nu weer met anti-Nintendo praat? Lees deze artikels maar is, dan verander je wel van gedachte.. Artikel 1 Artikel 2 Artikel 3 Artikel 4 Artikel 5 Artikel 6 Artikel 7 Artikel 8 Btw, innovatiefe gameplay is leuk maar ik zie me zelf nog niet een shooter spelen met Harry Potter achtige bewegingen, daarmee bedoel ik dus dat je met je controller rond staat de zwaaien. Nintendo is heus niet zo dom om een controller te introduceren die helemaal niks is. Net zoals de Sony met zijn boomerang krijgt ook Nintendo commentaar op het ontwerp van de joystick. Zolang je het niet hebt geprobeert kan je er feitelijk niks over zeggen, dit was net zo met de Nintendo DS. ''Wie wilt er nou met een stokje op een schermpje spelen''? Nintendo heeft toen bewezen dat er meer zijn dan de concurrentie dacht, daarom is de NDS ook zo'n hit geworden. De Revolution wordt zeker geen flop, daar is Nintendo veel te ervaren voor.. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Zo'n reactie van jou zag ik al aankomen..Heb jij je weleens verdiept in de Nintendo Revolution of kom je nu weer met anti-Nintendo praat? Lees deze artikels maar is, dan verander je wel van gedachte.. Artikel 1 Artikel 2 Artikel 3 Artikel 4 Artikel 5 Artikel 6 Artikel 7 Artikel 8 quote een stukje... Nintendo is heus niet zo dom om een controller te introduceren die helemaal niks is. Net zoals de Sony met zijn boomerang krijgt ook Nintendo commentaar op het ontwerp van de joystick. Zolang je het niet hebt geprobeert kan je er feitelijk niks over zeggen, dit was net zo met de Nintendo DS. ''Wie wilt er nou met een stokje op een schermpje spelen''? Nintendo heeft toen bewezen dat er meer zijn dan de concurrentie dacht, daarom is de NDS ook zo'n hit geworden. De Revolution wordt zeker geen flop, daar is Nintendo veel te ervaren voor..Het gaat erom dat bepaalde games gewoon niet goed/leuk te spelen zijn met zo'n controller... En om ook nog een gewone controller aan te schaffen (weet niet of dat mogelijk is) is ook beetje onlogisch. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.