Lord of War Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Kan iemand mij alle cheats geven voor ps2? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Heb je hier al eens gekeken, je vind er overigens alles over GTA wat jij maar wil weten. Reageren
Nielok Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 thnx Mathijs er stond een cheat bij die ik al een tijdje zocht. Reageren
mrtuning Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Heb je hier al eens gekeken, je vind er overigens alles over GTA wat jij maar wil weten. thnx Mathijs er stond een cheat bij die ik al een tijdje zocht. ik ken die codes al lang maar toen stonden ze nog op gtagames.nl:P >>> Door dizzee: Wat een nuttige reactie zeg! *sarcasme* Dit is een totaal onnodige post. Fijn voor je dat je die al lang kent, maar dit voegt totaal niks toe aan het onderwerp en zie ik als spam. Niet meer doen dus...<<< Reageren
SanFierro Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Bestaat er geen cheat waardoor je meer als 7 mensen kunt recruteren.... Ik wil een echte gang hebben met iets van 40 members ofzo... Reageren
Typhoon Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Nee, zo'n cheat bestaat niet, het zou wel heel leuk zijn. Maar er zit niet zo'n dergelijke cheat in het spel, misschien is er wel een mod voor maar ik denk het ook niet. EDIT: Bestaat wel?? FF uitproberen, BaasB. Ja, dat is wel een cheat, maar dan kan je nog steeds maar 7 mensen recruiten, dus er is geen cheat om meer als 6 mensen te recruiten. Bewerkt: 8 april 2006 door Typhoon Reageren
BaasB Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Ja, zo'n cheat bestaat. Voor de PS2: Down, Square, Up, R2, R2, Up, Right, Right, Up Voor de Xbox: Down, X, Up, Black, Black, Up, Right, Right, Up En voor de PC: SJMAHPE Als je de code invoert, kun je iedereen (dus ook politie agenten) recruteren, je kunt dan als het goed is zoveel mensen recruteren als je maar wilt. Oh jah, dit is er een leuke toevoeging op: Recruteer iedereen met Rocket Launchers Voor de PS2: R2, R2, R2, X, L2, L1, R2, L1, Down, X Voor de Xbox: Black, Black, Black, A, White, Left Trigger, Black, Left Trigger, Down, A En voor de PC: ROCKETMAYHEM Als je nou iemand recruteert die nog geen wapen in zijn/haar handen heeft, krijgt die een Rocket Launcher. Have fun. Groeten BaasBart Bewerkt: 8 april 2006 door BaasB Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Bestaat er geen cheat waardoor je meer als 7 mensen kunt recruteren.... Ik wil een echte gang hebben met iets van 40 members ofzo... Misschien kun je hier wat mee? (PS2) Cheat: Rekruteer iedereen Je kan iedereen rekruteren om je eigen kleine legertje te beginnen Down, Square, Up, R2, R2, Up, Right, Right, Up. (PC) Cheat: Rekruteer iedereen. Je kan iedereen rekruteren om je eigen kleine legertje te beginnen SJMAHPE Veel plezier met je kleine privé legertje! Overigens vind je hier nog cheats voor de PC, en hier voor de PS2! Reageren
SanFierro Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Bestaat er geen cheat waardoor je meer als 7 mensen kunt recruteren.... Ik wil een echte gang hebben met iets van 40 members ofzo... Misschien kun je hier wat mee? (PS2) Cheat: Rekruteer iedereen Je kan iedereen rekruteren om je eigen kleine legertje te beginnen Down, Square, Up, R2, R2, Up, Right, Right, Up. (PC) Cheat: Rekruteer iedereen. Je kan iedereen rekruteren om je eigen kleine legertje te beginnen SJMAHPE Veel plezier met je kleine privé legertje! Overigens vind je hier nog cheats voor de PC, en hier voor de PS2! Dan kan ik wel iedereen recruteren, maar dan komt ie nog niet verder als 7... Dus dat is wel jammer. Reageren
Goliat Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Bestaat er geen cheat waardoor je meer als 7 mensen kunt recruteren.... Ik wil een echte gang hebben met iets van 40 members ofzo... Misschien kun je hier wat mee? (PS2) Cheat: Rekruteer iedereen Je kan iedereen rekruteren om je eigen kleine legertje te beginnen Down, Square, Up, R2, R2, Up, Right, Right, Up. (PC) Cheat: Rekruteer iedereen. Je kan iedereen rekruteren om je eigen kleine legertje te beginnen SJMAHPE Veel plezier met je kleine privé legertje! Overigens vind je hier nog cheats voor de PC, en hier voor de PS2! Dan kan ik wel iedereen recruteren, maar dan komt ie nog niet verder als 7... Dus dat is wel jammer. Nee je kan ook met die cheats maximaal 7 mensen recuteren. Met n00b-mode 2.0 is het volgens mij wel mogelijk om meer dan 7 mensen te recruteren maar dat weet ik niet zeker. Ik ga wel even zoeken tussen de bestanden van GTA of ik ergens de limiet kan vinden. Reageren
EXIT Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 het maximum met n00bmod is denk een stuk of 12 man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.