meetlat Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Kan iemand aub even uitleggen hoe je een parachutte moet plaatsen .. Alvast bedankt Reageren
SWYV Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 lol het is net een plaatsen van wapens zal even de juiste en goede werking code lijn geven zet dit codelijn in mission 0: initial1 0213: $.... = create_pickup #GUN_PARA type 15 at X Y Z $... die puntjes typ jij in je eigen zin vb $paragun of zoiets at X Y Z X= X-coördinaat Y= Y-coördinaat Z= Z-coördinaat mijn vb 0213: create_pickup #GUN_PARA type 15 at 200.0 200.0 200.0 at 200.0 200.0 200.0 moet jij zelf met SA place manager de coördinaten opzoeken Reageren
meetlat Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ok maar is dat ineens ook de code van de parachutte ? en bij $... snap ik niet goed Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ok maar is dat ineens ook de code van de parachutte ? en bij $... snap ik niet goed Bij de puntjes mag je blijkbaar invullen wat je wilt. Dus bijvoorbeeld "$parachute". Die code moet je in de SCM plakken, vraag me niet waar want ik ben geen held in SCM. Ik kan me iets herinneren onder de MISSION 0 lijn maar dat is te vaag om je aan te raden . Reageren
JGuntherS Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ok maar is dat ineens ook de code van de parachutte ? en bij $... snap ik niet goed Bij de puntjes mag je blijkbaar invullen wat je wilt. Dus bijvoorbeeld "$parachute". Die code moet je in de SCM plakken, vraag me niet waar want ik ben geen held in SCM. Ik kan me iets herinneren onder de MISSION 0 lijn maar dat is te vaag om je aan te raden . Zoek INITIAL_1 op, zodat je dit krijgt: ;-------------Mission 0--------------- ; Originally: Initial 1 :INITIAL_1 03A4: name_thread 'INITIAL' 06C8: 0 Zet het daaronder. "$...." is een variabele, om exact te zijn, een handle-variabele. Verderop in het script kun je weer iets doen met die pickup door de variabele te geven (bijvoorbeeld is_pickup $.... picked_up). Kijk anders deze tutorial even door . Reageren
meetlat Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 moet ik 0213: $parachute = create_pickup #GUN_PARA type 15 at 1398.973 -1013.127 439.3828 gewoon helemaal vanonder zetten of direckt na :INITIAL_1 ??? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Je moet het onder die 06C8: 0 zetten. Reageren
meetlat Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Aaaah onder daarom was ie er niet *GVD ik zet die regel er onder druk op F7 en dan zegt ie na een tijde Label Not Found: M_0_1: *Nu licht ie er nog niet hoor :s Bewerkt: 5 april 2006 door meetlat Reageren
JGuntherS Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Heb je verder niets aan de SCM veranderd? Zoek anders de desbetreffende labelverwijzing op. (Zoek naar M_0_1) @ Hij ligt er nog niet: Heb je de gecompileerde SCM wel gekopieerd naar SA-map\data\script? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Heb je verder niets aan de SCM veranderd? Zoek anders de desbetreffende labelverwijzing op. (Zoek naar M_0_1) @ Ja hoor: kun je ook nog even antwoord geven op deze vraag? Reageren
meetlat Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 En ik heb gwwn de backup van de scm trg gezet en de aangepaste weggesmeten, dan trg geladen in die scm tool dingens en dan die regel onder "06C8: 0" gezet. dan trg op F7 geduwd. toen ging het wel, dan open ik mijn spel ik ga kijken en hij licht er niet en dan vroeg jij @ Hij ligt er nog niet: Heb je de gecompileerde SCM wel gekopieerd naar SA-map\data\script? En het antwoord= Ja hoor. Reageren
SWYV Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 tip: zoek naar andere wapens vb vb zoekfunctie naar minigun en zoek zoekfunctie => ctrl + F en als die een minigun lijn gevonden heeft mag jij je lijn eronder of erboven plaatsen dan werkt het zeker ale bij me toch ja Reageren
meetlat Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2006 :s met een new game licht 't er wel maar ik kon dat eerst niet cheken omdat me pc crashte zodra ie na dat stukje fietsen in dat huis ging, toen deed ik rapport verzenden dan hb ik alle update's gedaan en werkte 't wel. Toen kwam ik op 't idee naar de wtc te gaan en de parachutte lag 'r (maar ik wil dat ie er licht zonder dat je new game moet doen..) Reageren
JGuntherS Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Dat is helaas niet mogelijk, zonder heel geavanceerde SCM-technieken toe te passen. Je oude savegames werken niet meer als je de main.scm wijzigt. Over die geavanceerde technieken: als je het echt wilt proberen, moet je hier kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.