Robin2130 Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Je kan vanaf de microsoft servers de nieuwe build van Windows Vista downloaden. Het gaat hier om Windows Vista build 5308. Het was een fout van Microsoft zelf om deze build online te zetten. Maar toch kan je hem legaal downloaden. Ik ben hem op dit moment aan het downloaden en zal hem ook gelijk uitproberen, en dan zal ik hier screens ervan online zetten. Als je hem gaat downloaden, let dan wel op dat er GEEN cd-keys erbij zitten. Vragen om CD-keys zal dan dus weer wel illegaal zijn. Ik zal update's hier in deze topic posten, bijvoorbeeld screens van de nieuwe build. Het gaat wel om een BETA versie. Edit: Downloadlinks verwijderd Update's post ik in deze topic Bewerkt: 5 april 2006 door Mr. X
RonaldVC Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Dit lijkt me het toppunt van Warez.. Het feit dat je het van een server van Microsoft kan downloaden maakt het toch niet legaal? Bovendien moet je nog op zoek gaan CD-keys, die hier ongetwijfeld aangevraagd gaan worden...
Blu3ice Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Dit lijkt me het toppunt van Warez.. Het feit dat je het van een server van Microsoft kan downloaden maakt het toch niet legaal? Bovendien moet je nog op zoek gaan CD-keys, die hier ongetwijfeld aangevraagd gaan worden... Ja, dat klopt. Op het forum mag je geen warez-links zetten. Ik zou die post maar vlug EDITen voor je een warn krijgt.
Jorge_F Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Dit is niet illegaal aangezien Microsoft hem zelf online heeft gezet. Daarmee heeft microsoft dus eigenlijk toestemming gegeven aan de wereld om deze build te gebruiken. Tja, het is natuurlijk wel een foutje van hun maar als de eigenaar een versie online zet is dat volkomen legaal. Wij hebben dan uiteraard het recht om het te downloaden . Zelf ga ik het niet proberen want je weet het nooit met die beta's. Er kan van alles misgaan met je PC en dan krijg je er geen garantie op, zelfs niet bij microsoft .
Robin2130 Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Dit lijkt me het toppunt van Warez.. Het feit dat je het van een server van Microsoft kan downloaden maakt het toch niet legaal? Bovendien moet je nog op zoek gaan CD-keys, die hier ongetwijfeld aangevraagd gaan worden... Niks warez. Microsoft heeft hem zelf publiekelijk online gezet. En ja ik zal de download links verwijderen, want jullie zullen er niks aan hebben. Ik ben wel een officiele beta tester ervan dus ik heb cd-keys gekregen van MS. Maar toch zal ik screens posten van deze nieuwe build. Bewerkt: 5 april 2006 door Mr. X
GTA-Sheep Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Of het legaal of illegaal is, daar ben ik nog niet geheel achter. Aan de ene kant zet Microsoft het zelf op het net, foutief of niet. Aan de andere kant werkt het product niet zonder serialcodes, dus daar komen dan de illegale handelingen aan te pas. We nemen geen enkel risico en sluiten het topic. Graag dergelijk "twijfelgevallen" in de toekomst gewoon maar niet meer posten....
Recommended Posts