crappyshitdude Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Eindelijk... The simpsons krijgen 'n eigen film. Nog niet veel info is bekend, alleen de releasedate, die 27 juli 2007 klinkt... Er is ook al een teaser: Quicktime7 Windows Media Player Quicktime is veel betere kwaliteit. Op IMDB staat dat de film in 2008 uit komt : IMDB En info op Foxmovies.com zelf : FoxMovies.com Wat vinden jullie ervan??? Reageren
EXIT Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 kan niets zien maar op de fox site staat dat die in 2007 uitkomt Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Ja net zoals in de trailer... maar wat kan je dan niet zien? De trailers? en op de fox site kun je ook niet verderklikken naar die simpsons movie ...dat wist ik al... Bewerkt: 5 april 2006 door crappyshitdude Reageren
EXIT Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) nee ik kan de trailers niet zien maar dat zal hoogst waarschijnlijk aan mijn liggen edit: nu lukt het wel als ik het download edit2: wel een beetje kort maar ja. wel leuk Bewerkt: 5 april 2006 door tectron Reageren
Kama Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ik ben wel een grote fan van "the simpsons". Ik ben al vanaf 2002 aan het wachten op de film; toen kwam het nieuws uit dat de film uitkwam. The simpsons is altijd lachen, die dolle humor . Ik kijk er al naar uit, wel nog lang wachten. PS: Bij mij werken de trailers wel zonder iets te downloade... Reageren
Argon Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ja inderdaad het is zowat het enige programa dat ik altijd wil zien op tv. Reageren
EXIT Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 ja de simpsons zijn tof maar ons pa zegt dat dat voor kleine kindjes is en dan zeg ik: HOE KUNNEN KLEINE KINDJES NU ENGELS EN/OF ONDERTITELING LEZEN en dan heeft hij niets meer te zeggen Reageren
gybrus Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 lol mischien ga ik er wel heen. trouwes de simpson game is ook best leuk alleen een beetje oud nu. Greets Gybrus Reageren
.Syfes Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Ik ben een grote fan van the simpsons,ze hel grappig ,geweldig er zit alles ik+ hun films zijn ook grappig. Simpsons RULES GO GO Bewerkt: 7 april 2006 door Syfes Reageren
Ice Cube Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 The Simpsoms movie lijkt mij leuk The Simpsoms is de enige tekenfilm die ik nog kyk Reageren
LucasV Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Yup, ik zag de trailer. Ik ga er waarschijnlijk wel heen, want The Simpsons-afleveringen zijn in mijn ogen één van de beste tekenfilms tot op het heden. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Cool, ik w8 er graag op. Ik ben net The Simpsons aan het downloaden. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Leuk, ik kijk er sinds kort naar, dus ik heb er lekker (bijna) niet op hoeven wachten. Reageren
Yohan Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Haha, dit werd een keer tijd... Overigens is de game inderdaad zeer vermakelijk tis een soort Crazy Taxi... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.