Froodooo Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Ik heb het idee een beetje gepikt, ik ga ook een beetje meer met natuur Sigs werken. Om de zoveel tijd post ik hier een Sig met het thema Rocks. De nieuwste Sig vind je hieronder: Rocks 1 (Originele plaatje) Rocks 2 Originele plaatje Bewerkt: 6 april 2006 door Froodooo Reageren
Grove St. Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Niet echt veel aangedaan En ik vind hem een beetje onduidelijk, het font is wel normaal/leuk dus een 6/10 Reageren
Thabit Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Leuk, maar wat is dat paarse daar rechts? Je hebt de stenen iets te donker gemaakt, waardoor het moeilijk te onderscheiden is waar welke steen ligt. Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Leuk, maar wat is dat paarse daar rechts? Dat is een stukje van het water, dat is meegekleurd met Hue/Satorion. Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Rocks 2 Originele plaatje Een nieuwe Sig in de reeks. Rate! Reageren
Grove St. Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 De kwaliteit is niet echt top, letters zijn bijna niet te lezen, en het trekt me weer niet aan. Kwaliteit: 6 Originaliteit: 8 Effecten: 6,8 ( niet echt veel gedaan, en wat gedaan is is ook niet mooi ) ik denk gemiddeld een 6,7 ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.