Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

He,

Ik heb nu weer een andere sign. met het thema 'Vuurtoren'.

Hierin laat ik dezelfde vuurtorens zien, maar dan in verschillende stijlen. Ik hoop dat jullie ze mooi vinden ;) PS: Om allebei de sign. zit wel een border.

Vuurtoren 1:

vuurtoren15ml.png

Vuurtoren 2:

vuurtoren21eq.png

Origineel:

vuurtoren20liggend2ax.th.jpg

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

Zou je ook het origineel willen posten? Want ik kan nu zo slecht zien wat er allemaal veranderd is...

Trouwens, ik vind de onderste (ze heten allebei "vuurtoren 1") mooier, die bovenste is me iets te donker...

Geplaatst:

Ik vind de onderste ook mooier.

Heel goed gedaan.

Tekst is verder ook goed.

Cijfer: 8/10.

Geplaatst:

Kan je misschien zeggen wat je aan de 2e heb veranderd? Ik zie namelijk geen verschil met het origineel.

Geplaatst:

Vuurtoren 1 : Sorry niet echt mooi voor donker 6/10

Vuurtoren 2 : Veel veel en veel meer beter!!!!! 8.5/10

Geplaatst:

Idd, met vuurtoren 2 en het origineel is geen verschil te zien, behalve je naam dan... Maar ik geef vuurtoren 1 dan een 7, het zijn best mooie kleuren.

Geplaatst:

@ Thabit: Ik heb aan de 2e minder gedaan, namelijk:

- Wat ontstippelen

- Hier en daar moire verwijdert

- Tekst

- Border

Maar omdat ik hem zo al heel mooi vond, dacht ik ik laat hem maar zo ;)

Geplaatst:

Grove St.

Zoek eens op Google een gewoon plaatje van een vuurtoren. Maak dan met de Polygonal Lasso Tool een soort 'beam' van licht. Net zoals in de eerste post in dit topic van jou, daar zie je ook dat de vuurtoren een lichtstraal geeft. Als je dat met de Polyg. Lasso Tool hebt gedaan moet je even naar Filter, Gaussian Blur en dan wat Outer Glow (witte kleur) instellingen. Dan kan je zeggen dat je die lichtstraal zelf hebt gemaakt. Nu is het gewoon copy-paste shit, waar ik absoluut niet van hou.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...