Grove St. Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) He, Ik heb nu weer een andere sign. met het thema 'Vuurtoren'. Hierin laat ik dezelfde vuurtorens zien, maar dan in verschillende stijlen. Ik hoop dat jullie ze mooi vinden PS: Om allebei de sign. zit wel een border. Vuurtoren 1: Vuurtoren 2: Origineel: Bewerkt: 5 april 2006 door Grove St. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Zou je ook het origineel willen posten? Want ik kan nu zo slecht zien wat er allemaal veranderd is... Trouwens, ik vind de onderste (ze heten allebei "vuurtoren 1") mooier, die bovenste is me iets te donker... Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ik vind de onderste ook mooier. Heel goed gedaan. Tekst is verder ook goed. Cijfer: 8/10. Reageren
Thabit Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Kan je misschien zeggen wat je aan de 2e heb veranderd? Ik zie namelijk geen verschil met het origineel. Reageren
Dynamic Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ik vind de 1ste het mooist! Mooie KleurEffecten Lol Dynamic Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Vuurtoren 1 : Sorry niet echt mooi voor donker 6/10 Vuurtoren 2 : Veel veel en veel meer beter!!!!! 8.5/10 Reageren
Little Mister Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Idd, met vuurtoren 2 en het origineel is geen verschil te zien, behalve je naam dan... Maar ik geef vuurtoren 1 dan een 7, het zijn best mooie kleuren. Reageren
Grove St. Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 @ Thabit: Ik heb aan de 2e minder gedaan, namelijk: - Wat ontstippelen - Hier en daar moire verwijdert - Tekst - Border Maar omdat ik hem zo al heel mooi vond, dacht ik ik laat hem maar zo Reageren
Arjen Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Grove St. Zoek eens op Google een gewoon plaatje van een vuurtoren. Maak dan met de Polygonal Lasso Tool een soort 'beam' van licht. Net zoals in de eerste post in dit topic van jou, daar zie je ook dat de vuurtoren een lichtstraal geeft. Als je dat met de Polyg. Lasso Tool hebt gedaan moet je even naar Filter, Gaussian Blur en dan wat Outer Glow (witte kleur) instellingen. Dan kan je zeggen dat je die lichtstraal zelf hebt gemaakt. Nu is het gewoon copy-paste shit, waar ik absoluut niet van hou. Reageren
Grove St. Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ik heb waarschijnlijk niet dezelfde PS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.