DenkaanHenk Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Hey jongens. Ik heb bij San Andreas alle missie uitgespeeld al een paar maanden. Maar wat kan ik dan nog allemaal doen ? Ik verveel me wel een beetje. Ben nu gangsters aan het doden. En in LS SF LV allemaal mensen doden. En auto,s jatten. Maar hebben jullie nog leuke ideeen ? GR denkaanhenk. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Je kunt met de Hydra boven Area 69 gaan vliegen. Probeer zo goed mogenlijk te vliegen en alles te ontwijken. Verder kun je ook de Zero's Challenge doen Beefy Baron, daar kun je je kuntsten chekken. Hoe goed je eigenlijk kan vliegen. Probeer jezelf telkens te verbreken, om betere vliegkunsten te doen. Verder kun je natuurlijk ook iets vergelijksbaars doen. Je doet een Stadium Evenement en je probeert telkens het record te verbreken, sneller over de finish of meer punten halen bij dat ene LV ondereel. Verder kun je natuurlijk ook alle scholen op goud proberen te halen, of eens proberen 36 miljoen dollar te verdienen bij het gokken. Het is allemaal mogenlijk. Gewoon een beetje proberen, verder kun je ook proberen de 100% te halen. Je kunt natuurlijk ook alle gebieden in Los Santos overnemen. Mocht je dit allemaal voltooid hebben, kun je bijvoorbeeld mooie screens gaan maken. Lekker op het forum posten en een beetje mooie cijfers geven. Verder kun je natuurlijk filmpjes maken en die ook hier posten, er is best veel in San Andreas te doen. En natuurlijk kun je ook Pimp my Ride doen, steel of zoek wat leuke wagens en ga ze tunen in een TuningShop (locaties), maak er een ontwijsgave wagen van. Je zit er stoere velgen op, hydralious en een mooie spoiler. Mocht dat allemaal gedaan hebben, dan rijd je naar een savehouse met een garage. Zo kun je proberen alle garage's vol te zetten met stoere gepimpte wagens. Genoeg te doen of niet DenkaanHenk?? Bewerkt: 5 april 2006 door Ruurd31 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Nou bedankt voor je hulp Ruurd31. Ik ga het nu allemaal doen. Topic kan wel een slotje op. Want ik heb alle info die ik nodig heb. GR denkaanhenk. Bewerkt: 5 april 2006 door denkaanhenk Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Heb je ook al 100%? Ik heb mijn bovenstaande bericht ook al ge-edit. Misschien staat er nog wat tussen. In San Fierro kun je natuurlijk mooie foto's maken van gebieden, gebouwen of natuurlijk niet te vergeten de Obs te verzamelen. Verder kun je ook Pimp my Ride in San Fierro doen. Dan zoek je alle beschikbare auto's op en die rijd je naar Wheel Arch Angel toe. Die ga je daar helemaal op pimpen en leuke dingen ermee doen. En over auto's gesproken! Importeer/Exporteer alle auto's van de schoolborden Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Behalve al die dingen die Ruurd heeft gezegt kan je ook nog de mod Multi Theft Auto spelen, dit is een mod voor GTA SA waarmee je online tegen anderen kan racen. Over een tijdje kan je met deze mod ook schieten op elkaar en van alles.. de race versie van MTA kan je hier downloaden. Als je graag met mensen van dit forum MTA wilt spelen, moet je hier even kijken voor de gegevens van de Gtagames server. Host: mtaserver.gtagames.nlpoort: 22003 Je kan ook gewoon mods in het spel gaan instaleren, dat is ook heel leuk en dan krijg je nog veel plezier aan het spel, kijk maar eens in de Gtagames Download Base, je kan ook even in het GTAForum modding gedeelte kijken, daar vindt je veel tips over modden. Als je je spel mod kan je bijvoorbeeld vette auto's instaleren, bijvoorbeeld Laborghini's of vette Ferrari's. Reageren
Rullez Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 hoi heb je ook al die oesters en spray tags enz of je kan gewoon rond scheuren of iets van echt leventju Reageren
Caltson Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 ik heb san andreas nu binnen 2 weken een jaar;en heb een eigen storyline ontworpen;maak je leven;start op school,maak reizen en verdien geld,kies welke job je wil; -transporter -visser -bus -piloot -fotograaf-journalist(kan je eigen nieuwsbulletin maken met je gallery) -gang lid(geen leider he) -boer -bergbeklimmer -agent -fietser -modeontwerper -Danser -lowrider (op songs maar niet op de lowrider meet) -stuntman Enz...... je kan ook een afslankprogramma maken voor je eigen als je maximale dikte hebt BV: 1ste dag van 1 uur tot 6 uur fietsen 2de dag naar de gym. 3de dag: lopen enz.... ik hoop dat je hier wat plezier aan hebt Greetz!! Reageren
SamShine Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 visser Hoe wil je gaan vissen in SA? ONTOPIC: Je zou gewoon zo veel mogelijk kunnen klooien, daarbij cheats gebruiken (niet saven) en zo veel mogelijk herrie schoppen als maar mogelijk is! Easter Eggs zoeken... Tja, en anders heb je SA echt helemaal plat gespeelt, het enige wat er dan nog op zit... GTA VC, III kopen of II of I downloaden! Of gewoon is een ander spel proberen, ook leuk! Reageren
GTACLAN Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ik ga meestal met een mountainbike van de mount chilliad dat is lol moet je de weg goed volgen en er niet afvallen of je kan auto's gaan volgen dan gaan ze later zich irriteren en dan probeeren ze je afteschudden naja er is nog genoeg te doen hoor Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Ik heb San Andreas al veel meer dan een jaar en ik ga altijd een beetje rondrijden. Meestal kom ik dan wel op een idee of gebeurt er iets waar ik iets mee kan Reageren
Alexy Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Je kan ook je eigen story line proberen te bedenken . Dat ben ik nu aan het doen . Reageren
Moonbeam Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Je kan je ook (opnieuw) door het spel heen rushen om extra savegames te hebben bij leuke missies, ikzelf zou aan 16 slots net genoeg hebben. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 MTA erop zetten! Wat is MTA ? Is dat een mod ofzo ? En als je MTA dr op zet. Wat kan je dan dr mee doen ? Reageren
RogierS. Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 MTA staat voor "Multi Theft Auto". Het is een soort modificatie van San Andreas waardoor je met veel mensen, online, Grand Theft Auto kan spelen. Je kunt er vast veel info over vinden via gtagames.nl of via google! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.