Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen,

Ik heb een gebouw uit gta3 gehaald om die in San andreas te zetten. Om onbekende reden is dit gebouw open op een paar plekken aan de bovenkant (misschien om poly's te besparen omdat je gta3 toch niet kan vliegen) Ik heb dus de dff uit gta3 gehaald, geïmporteerd in 3dsmax, Geëxport als SA dff, er een col van gemaakt, en in gta Sa geplaatst. Tot zover ging het goed, ook ingame. Maar ik wil dus die open plekken dichten. Dus ik heb met 3dsmax een edge geselecteerd en die verlengt met shift+move. Als ik nu de dff exporteer en in Sa zet dan chrasht het spel. Toen dacht ik dat heeft iets te maken met die collision boxes, die in 3dsmax zichtbaar zijn. Dus ik heb die allemaal verwijderd, maar helaas chrasht het spel nog steeds. In de mapviewer is er echter niks aan de hand. Weet iemand misschien wat ik fout doe?

Geplaatst:

@BB Die tutorial was mij nog niet opgevallen, maar dat wist ik uit mijzelf wel. Mijn probleem is alleen dat het spel crasht bij het dichtmaken van het model. Ik doe dit door een edge te selecteren, en die te verlengen met shift+move. Snap je het nu?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...