Wazuup Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Hey mensen, Ik heb een gebouw uit gta3 gehaald om die in San andreas te zetten. Om onbekende reden is dit gebouw open op een paar plekken aan de bovenkant (misschien om poly's te besparen omdat je gta3 toch niet kan vliegen) Ik heb dus de dff uit gta3 gehaald, geïmporteerd in 3dsmax, Geëxport als SA dff, er een col van gemaakt, en in gta Sa geplaatst. Tot zover ging het goed, ook ingame. Maar ik wil dus die open plekken dichten. Dus ik heb met 3dsmax een edge geselecteerd en die verlengt met shift+move. Als ik nu de dff exporteer en in Sa zet dan chrasht het spel. Toen dacht ik dat heeft iets te maken met die collision boxes, die in 3dsmax zichtbaar zijn. Dus ik heb die allemaal verwijderd, maar helaas chrasht het spel nog steeds. In de mapviewer is er echter niks aan de hand. Weet iemand misschien wat ik fout doe? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Voortaan eerst even in de Master Tutorial List kijken, daarin stond de volgende tutorial: !klik! Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 @BB Die tutorial was mij nog niet opgevallen, maar dat wist ik uit mijzelf wel. Mijn probleem is alleen dat het spel crasht bij het dichtmaken van het model. Ik doe dit door een edge te selecteren, en die te verlengen met shift+move. Snap je het nu? Reageren
Matiscus Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Gelieve niet te dubbelposten Wazuup, als iemand je kan helpen zal hij dat zeker doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.