Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wou graag met een aantal mensen De Kuip maken al veel mensen hebben het geprobeert maar het mislukte steeds daarom wou ik het wel eens probeeren met een aantal mensen 8) dus wie wil meedoen :?

>>> Door GTA-Sheep: Het gebruik van E-mailadressen is helaas niet toegestaan. Die heb ik dus maar even weggehaald. Maar evengoed welkom op dit forum :Y <<<

Geplaatst:

Misschien is het beter als je eens laat zien wat je zoal gedaan hebt kwa modelling en/of gta modding.

Dan kunnen de leden op dit forum zien waar ze aan beginnen als ze instemmen om mee te werken.

Zet daarbij ook eerst een goed plan op van hoe je te werk gaat. Verdeel het werk eerlijk over de members en stel eisen, daarmee schiet je veel op ;).

Geplaatst:

Oke even een paar punten.

• Show eerst een paar models die je al gemaakt heb.
  • Leg duidelijk uit wat je precies wilt maken.
  • Show duidelijke references

Geplaatst:
Nou we moeten eerst een geschikt stadion vinden in Gta Sa

Je bedoeld hier dus mee te zeggen dat je alleen de textures van een bestaand stadion wil veranderen?

Persoonlijk zou ik dat niet doen want dan lijkt het helemaal niet op de kuip.

Geplaatst:
Nou we moeten eerst een geschikt stadion vinden in Gta Sa

De kuip ziet er uit zoals hij er uit ziet door zijn vorm(een kuip, daarom heet het ook de kuip)

Textures veranderen van een al bestaand stadion heeft dus geen zin dus je zal er eentje moeten ontwerpen in 3ds max(Dit kost geld maar je kan wel een trial downloaden)

Meer info vind je in de -Mastertuturial list-

En kies trouwens een mooier stadion uit, zoals de Amsterdam ArenA of het stadion dat nooit gesloopt had mogen worden: De Meer. :Y

Geplaatst:

t kan ook, want iedereen is hier voor een andere club, dat 3 stadions

- 1 in L-S (kuip)

- 1 in S-F (ArenA _O_ )

- 1 in L-V (philips)

ik zou wel mee willen werken. ik heb al eerder stadions gemaakt:

deze

homiescenter.jpg

(FC OMNIWORLD) wordt nog aan gewerkt

en deze

voor.jpg

zeg het maar als ik mee mag werken

Geplaatst:

Ja hoor iedereen die mee wil doen mag meedoen we moeten eerst ff de txd vinden van een geschikt stadion

Geplaatst:

Volgens mij heb je het nog steeds niet helemaal door, het is dus de bedoeling dat je zelf een stadion ontwerpt en niet de TXD's gaat veranderen van een al bestaand stadion. :Y

En als je de kuip wilt maken dan wil ik je wel helpen net als TQM, ondanks dat de kuip een oerlelijk stadion is. :bonk:

Geplaatst:
Ja hoor iedereen die mee wil doen mag meedoen we moeten eerst ff de txd vinden van een geschikt stadion

Waarvoor is dit nodig? Als je de kuip wilt namaken zal je hem eerst in 3dsmax moeten bouwen en dan ook in 3dsmax moeten texturen, waarbij je dus een eigen txd aanmaakt. Als ik het verkeerd begrijp, zeg het dan aub. Greetz Wazuup

Geplaatst:

Oke ik zal alvast probeeren iets te maken met 3ds als het klaar is het ontwerpje show ik em wel

Geplaatst:

Jah ziet er wel leuk uit :klap: als je dat nou ff kan sturen kan ik ook nog wat ervan probeeren te maken :puh:

Geplaatst:
Jah ziet er wel leuk uit :klap: als je dat nou ff kan sturen kan ik ook nog wat ervan probeeren te maken :puh:

je krijgt t morgen. ik ga ff wat fotos zoeken van een mooi stadion zoeken, de arena is echt lastig

Geplaatst:

waarom maken we niet nieuw-galgenwaard?

hoe heet de tribune tegenover de tribune met fcutrecht erop en wat staat er op die tribune?

post-35547-1144602852.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...