Lantyz Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Uiteraard staat het in WikiGTA; ik heb het artikel zelf getikt. Lezen doet wonderen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Woeps ik had dat bovenstukje niet gelezen ze hadden beter gewoon neer gezet: GOURANGA - Enable ofzoiets Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Ben nu redelijk fanatiek GTA2 aan het spelen en heb me laten verleiden tot het gebruiken van wat cheats. Ben er al achter dat het spel wat je bij Rockstar kan downloaden de US-versie is, dus die cheats heb ik nodig. Maar: de meeste zijn veel te lang om in te voeren. YAKUZADEATH en IAMASUCKER bijvoorbeeld, ze passen er gewoon niet in. Heeft iemand daar een oplossing voor? En zeg niet: klein schrijven Reageren
need my speed Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Ja, je weet waarschijnlijk dat je meerdere versies van GTA2 hebt? In de ene versie kan je blijkbaar langere cheats in voeren dan voor de andere versie. Reageren
Froop Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 (bewerkt) Download de gta2 powermanager. Alle cheats in een doosje. link Bewerkt: 18 december 2005 door Froop Reageren
MrKooKie Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 In de Australische versie is het mogelijk om 10 (of 12, dat weet ik niet meer) letters intetypen. Dus misschien heb je de verkeerde cheats opgezocht. En in Australië is GTA2 verboden dus ik weet niet hoe je aan een goedwerkend Australisch exemplaar kan komen. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Jongens, allemaal bedankt. Tekst past er nog steeds niet in maar met die trainer van Froop lukt het allemaal. Kan ik tenminste een keer winnen Reageren
Lantyz Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Ben er al achter dat het spel wat je bij Rockstar kan downloaden de US-versie is, [...] De Rockstar Classics versie is v9.6F; een opgepoetste versie van v9.6 die in ieder geval in Europa te koop is geweest. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 hihi....nou helemaal zeker weten doe ik dat niet, maar een korte cheat uit de europeesche lijst die jij op WikiGTA had gezet werkte niet, en een korte uit de amerikaanse lijst wel. En omdat de download uit Amerika kwam combineerde ik e.e.a. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 De gedownloade versie is 9.6F (ofzo iets), de normale Europese variant is 9.6, de F bij de gedownloade versie staat ervoor dat hij gratis te downloaden is. En 9.6 moet dat betekenen dat het de Europese versie is. Maar ik kan er ook helemaal naast zitten. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 kan je bij gta2 ook codes gebruiken wel voor op de pc Reageren
MrKooKie Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ja, dat kan, je moet eerst bij je naam GOURANGA invoeren, om de cheat functie te activeren, daarna kan je steeds nieuwe namen invoeren die cheats activeren. Europese/Australische versie * ARSESTAR - Behoud wapens na arrestatie * BEEFCAKE - Peds zijn brutaler * BIGSCORE - $9,999,999 * BUCKFAST - De stad wordt één grote rel * CUTIE1 - 99 levens * DANISGOD - $200,000 * EATSOUP - Carshops zijn gratis * FISHFLAP - Miniatuurwagens * FLAMEON - Oneindig Flame Thrower * GODOFGTA - Alle wapens met 99 ammo * GOREFEST - Bloedvlekken wanneer iemand doodgaat * HUNSRUS - Invisibility * IAMDAVEJ - $9,999,999 * LASVEGAS - alleen elvis peds op straat * MADEMAN - Maximum respect van de drie gangs * NEKKID - Naakte peds * RSJABBER - Invulnarability* * SCHULURZ - Double Damage * SEGARULZ - 10x multiplier * TUMYFROG - Alle levels en bonuslevels * UKGAMER - Alle levels en bonuslevels * VOLTFEST - Ondeindig Electrogun Amerikaanse versie * BEMEALL - Alle drie de levels * BLASTBOY - Alle wapens met 99 ammo * COCKTART - Geen ‘exploding scores’ * COOLBOY - $500,000 * DAVEMOON - Standaard weapons & ammo * ELVISISHERE - Geen politie * FORALLGTA - Alle wapens met 99 ammo * GINGERR - Eerste twee levels * IAMASUCKER - Alle levels, wapens + Godmode * ITSALLLUP - Alle levels * JAILBAIT - Get Outta Jail Freecard * MEATMAN - Hamster rent door het beeld (?!) * MUCHCASH - $500,000 * WUGGLES - Toon coordinates * YAKUZADEATH - Godmode Dit had je eingelijk op moeten zoeken met de Zoekfunctie want hier zijn al meerdere (onnodige) topics over. Je had dan ergens uitgekomen op: - codes (Topic) - codes doenhet niet (Topic) Als je niet helemaal zeker bent hoe je de zoekfunctie moet gebruiken, dan moet je maar eens in de Helpdesk kijken. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 kan je ook 2 codes intypen en dat ze alle2 gaan Reageren
MrKooKie Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Nee, je kunt maar 1 cheat per keer invoeren, je kunt wel een cheat invoeren, en dan weer weghalen en een nieuwe typen. Maar niet ARSESTARBEEFCAKEGODOFGTA ofzo. (Dat past trouwens ook helemaal niet). Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 oke bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.