MrKooKie Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Geen probleem, daar zijn we voor. Andere leuke dingen over GTA2 kun je op WikiGTA.org vinden. Reageren
VforV Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 En je moet niet één keer GOURANGA en daarna een hoop codes intypen maar vb: GOURANGA [Enter] (backspace) GODOFGTA GOURANGA [Enter] (backspace) FLAMEON Snap je het een beetje? Reageren
Joriz Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Je hoeft maar 1 keer Gouranga in te voeren. Hierna kan je alle codes gewoon invoeren. Meer uitleg staat in de wikigta. Reageren
VforV Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Je hoeft maar 1 keer Gouranga in te voeren. Hierna kan je alle codes gewoon invoeren.Meer uitleg staat in de wikigta. Vreemd, ik heb het altijd zo gedaan; voor iedere code GOURANGA intypen. Anders lukte het volgens mij niet. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Je hoeft maar 1 keer Gouranga in te voeren. Hierna kan je alle codes gewoon invoeren. Meer uitleg staat in de wikigta. Vreemd, ik heb het altijd zo gedaan; voor iedere code GOURANGA intypen. Anders lukte het volgens mij niet. Tja, GTA2 wil wel eens eigenwijs zijn. Maar je hoeft het maar één keer in te tikken... Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 ik heb een vraag over gta2 voor de ps1 ik wil graag wete hoe je codes moet intypen bdankt Reageren
MrKooKie Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Je moet deze woorden als naam intypen... * DESIRES - Maximum wantedlevel * HIGHFIVE - Multiplier x5 * ITSALLUP - Alle levels * LIVELONG - Godmode * LOSEFEDS - Geen politie * NAVARONE - Alle wapens met 99 ammo * WUGGLES - Coördinaten zichtbaar Je moet het intypen en vervolgens op enter drukken, daarna weer je naam veranderen als je meerdere codes wilt doen. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 moet je een speciale naam eerst invoeren voor dat een code werkt Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Nee, op de Playstation niet. Op de computer wel, namelijk: GOURANGA Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 kan jre ook een paar codes intypen en dat ze allemaal gaan Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 ik heb gta2 op de play station. maar ik zou graag codes vor de play station hebben Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 (bewerkt) Hey gta-san-andreas-lover1000 Alle cheats en codes en andere informatie over GTA 2 staat gewoon op Wikigta.org, dus daar kan je voortaan beter even kijken. Ik heb toch nog even de goeie pagina opgezocht voor je, namelijk hier. Lees het stuk wel even goed door, voor het activeren van de cheats. Veel cheatplezier! @Post hieronder, de cheats voor de pc staat gewoon op de zelfde pagina. Bewerkt: 4 november 2006 door Typhoon Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 ok bedankt maar ik had eens gezien tussen al mijn play station spelletjes en er lag ook gta 2 voor de pc.zijn daar ook cheats voor Reageren
Svenie Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Bekijk nog even goed de link die Typhoon in zijn post heeft geplaatst. Deze namelijk! Als je de pagina eens bekijkt, dan zie je dat er inderdaad codes zijn voor de PC versie van GTA II. Veel plezier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.