Jump to content

Cheats

jordi

Recommended Posts

• 4 weken later...
  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MrKooKie

10

• gta-san-andreas-lover1000

9

• Lantyz

8

• ~Lance Vance

4

Geplaatst:
:bonk: ik had net ergens wat cheats vandaang gevist maar als ik bigscore of eatsoup en iamdavej in typ krijg ik nix ook krijg ik pas als ik godofgta intyp nadat ik ergens iets kocht pas de wapens!! :-( beetje vreemd licht dit aan de cheat of doe ik iets fout?
Geplaatst:
:bonk: ik had net ergens wat cheats vandaang gevist maar als ik bigscore of eatsoup en iamdavej in typ krijg ik nix ook krijg ik pas als ik godofgta intyp nadat ik ergens iets kocht pas de wapens!! :-( beetje vreemd licht dit aan de cheat of doe ik iets fout?
je moet als eerste cheat gouranga typen dan werkt het wel.
Geplaatst:

Neej dat was het niet maar ik heb het nu nogeens geprobeerd en nu lukt het wel dus weet niet wat er aan de hand was... :ch:

• 2 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal, is het ook mogelijk om cheats uit te schakelen?! Want ik heb gecheat nadat ik in de Idustrial district zit en nu krijg ik ze niet meer weg. :ch: Kan iemand me helpen?

Maurice(2)

PS: De cheats die ik heb uitgevoerd zijn: LASVEGAS, FLAMEON en VOLTFEST

Bewerkt: door maurice2
  • 3 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)
en zijn er ook cheats voor de playstation ??

Jazeker, kijk hier eens. Het eerste rijtje onder PS Cheats zijn de cheats voor de Playstation.

Bewerkt: door ArticLight
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Het is heel eenvoudig: waar je je naam kunt opgeven vul je 'gouranga' in en druk je op enter. Vervolgens haal je de naam weg, vul je de gewenste cheat in en druk je weer op enter. Als je meer cheats wilt gebruiken kun je de eerste cheat weer weghalen en een een nieuwe cheat invoeren.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Precies Lantyz wou ik ook zeggen :puh: ik heb GTA2 ook en je hebt ook de code lasvegas dan heb je allemaal elvis poppetjes en je hebt ook de code naked dan zijn ze allemaal naakt en nog veel meer...... :Y:Y

• 4 weken later...
Geplaatst:

Gta 2 is de enige Gta waar ik cheats gebruik,

Maar k vind wel een beetje raar want als je 1 miljoen hbt dn kan je naar volgende world of lvl.

Gellukig is dt nu niet meer zo wnt dn zou je het spel wel heel snel hbben uitgespeelt.

• 1 maand later...
Geplaatst:
Gta 2 is de enige Gta waar ik cheats gebruik,

Maar k vind wel een beetje raar want als je 1 miljoen hbt dn kan je naar volgende world of lvl.

Gellukig is dt nu niet meer zo wnt dn zou je het spel wel heel snel hbben uitgespeelt.

Dat je 1mil moet hebben voor een volgend stuk in een map is indd beetje suf.

tis geen monaco ofzo, ik vind het zowiezo beetje suf bij alle GTA's. Bij GTA SA, zwom ik keer naar een stuk waar ik niet mocht komen gelijk super veel cops achter me aan, beetje onrealistisch hé.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...