AmsterdamBoy Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Een week geleden ofzo iets was er een vechtpartij bij de premaire van Bolletjes Blues. Wie heeft hier daar een video van wat er is gebeurt? Ik had 1 video van die vechtpartij maar die was niet al te goed te zien. Deze video van de vechtpartij bij de rode loper Bewerkt: 5 april 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Nu.nl , klik dan op: Bekijk video: Modem/ Breedband. Kies dan Modem of Breedband, hangt van je internet af. Als je het filmpje bekijkt komt er eerst reclame. Bewerkt: 5 april 2006 door Typhoon Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Nu.nl , klik dan op: Bekijk video: Modem/ Breedband. Kies dan Modem of Breedband, hangt van je internet af. Die bedoelde ik maar die van AT5 was veel beter. Alleen kan hem niet vinden Reageren
Eli R Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ik dacht dat deze vechtpartij met Rocks van de THC en Lexxxus was. Reageren
Juju Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Die video start bij mij niet op Met Modem niet en met breedband niet Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Die video start bij mij niet op Met Modem niet en met breedband niet Moet wel lukken probeer maar. Reageren
X-TX Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Die video start bij mij niet op Met Modem niet en met breedband niet Probeer in Internet Explorer, als je FireFox gebruikt. Bij FireFox blijft die hangen na de reclame. Als het dan niet werkt ligt het probleem ergens anders. Reageren
Juju Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Die video start bij mij niet op Met Modem niet en met breedband niet Moet wel lukken probeer maar. Ik heb lang gewacht, maar er komt nog niks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.