.::FLIPKIP::. Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) plaats hier al je links naar een goede muzieksite Oeps ik geloof dat deze in het muziek forum hoort kan een moderator hem eventjes verplaatsen als het moet? Bewerkt: 5 april 2006 door plippop Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Je bedoelt waar je liedjes kan downloaden? Als je dat bedoelt, dat mag niet, dat is hier verboden op het forum, want het hoort bij warez. Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar warez en/of tools hiervoor) Er zijn wel sites waar je muziek kan download tegen een prijs, bijvoorbeeld msn.music. Waarschijnlijk gaat dit topic op slot, als je bedoeldt wat ik denk. De regels vindt je trouwens hier. Bewerkt: 6 april 2006 door Typhoon Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Misschien om clips te bekijken? een paar sites daarvoor: deze deze is ook goed probeer deze ook eens. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) (regels)Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar warez en/of tools hiervoor) ik bedoel niet illegaal maar gewoon om te beluisteren enzo Bewerkt: 6 april 2006 door plippop Reageren
Arjen Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 ik bedoel niet illegaal maar gewoon om te beluisteren enzo Je bedoelt sites zoals Juize.fm? Radio op't internet? Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Op Q-Music kan je muziek horen, klik rechts boven op Luister Live, dan opent hij windows media player en speelt hij af. Het is opzich wel leuke muziek, allemaal verschillende soorten. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Dit stukje weg gehaald wegens bewijzen Ontopic .. ik weet geen site ! Zie post hieronder Bewerkt: 5 april 2006 door .Tales. Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) @Tales. Voor diegenen die niet bekend zijn met de term: Warez omvat alle software die niet op een legale manier verkregen is. Dit reikt van een muzieknummer via Kazaa tot een no-CD crack om een gedownloade GTA San Andreas te kunnen spelen. Dus ook geen muzieknummers via Kazaa, Limewire, Bearshare, of andere progamma's. Bewerkt: 5 april 2006 door Typhoon Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Jullie mogen alleen Links plaatsen die naar een legale site gaan waar je bijvoorbeeld Clips kan bekijken. Dus géén illegale Download-Sites. BTW: Moved naar Muziek & Film Fora. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.