Grove St. Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 He, Mooie titel hé Ik heb even nu ipv Photo Impact 10, PS 7 open gegooit. Ik heb wat met lichten gedaan, zodat het lijkt alsof er uit de bloem het licht komt Najah, rate + comment Origineel: Sign. gemaakt: Reageren
Grove St. Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ik heb nu een 2e versie gemaakt: Allebei rate Plz Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ik rate de laatste wel, ik vind ze allebei bijna hetzelfde. Dat bij die ene nou streepjes zitten, maakt niks uit in het cijfer! Je hebt niet zo ontzettend veel veranderd aan die bloemetjes volgens mij. Alleen een lichtpuntje in het midden, en that's is. Maar daarom is het zeker niet minder mooi! Met die zwarte achtergrond stoot het goed op elkaar af, en je kan de bloemen goed zien! De kleuren zien er goed uit, daar heb ik niks op aan te merken! Alleen is de render op sommige punten een beetje kartelig, dat is jammer. Cijfers Veranderingen: 7.5 Kleuren: 8.3 Helderheid/Contrast: 7.5 Tekst: 7.8 Algehele indruk: 7.5 Eventuele bonus: - Je krijgt een 7.7. Proficiat! Reageren
Grove St. Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Krijg ik nog geen eens bonuspunten Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Krijg ik nog geen eens bonuspunten De bonuspunten geef ik meestal om een cijfer een beetje af te ronden, naar bijvoorbeeld een 7.5 of 8. Maar bij jou vond ik het nou net geen 8 waard, vandaar dat er geen bonuspunten in zitten... Reageren
Grove St. Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Krijg ik nog geen eens bonuspunten De bonuspunten geef ik meestal om een cijfer een beetje af te ronden, naar bijvoorbeeld een 7.5 of 8. Maar bij jou vond ik het nou net geen 8 waard, vandaar dat er geen bonuspunten in zitten... Gemeen Joke, bedankt voor het raten Reageren
Pietje II Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) De zwarte achtergrond is mooi, want die contrast tegen die bloemen staat heel goed. Het is wel jammer dat de render een beetje kartelig is, zoals Froodooo ook al zei. De bloemen vallen goed op, en het oranje is een mooie contrast tegen zwart, het vloekt niet, het is een mooie kleur zoals bij Afrikaantjes, die lijken ook bij schemering net licht te geven. Voor de rest ziet het er mooi afgewerkt uit, zeker wanneer je het vanaf een afstand ziet. Rate: 8/10 Dat komt met name door de mooie contraterende kleuren. Edit: Ha ha Grove St. Welnee, het is alleen wel zo Bewerkt: 5 april 2006 door Pietje // Reageren
Grove St. Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Haha, zitten jullie dan aan het scherm geplakt Bedankt voor het raten, nog meer people who can rate this signature Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.