Argon Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Hey iedereen, Ik was daarstraks wat aan het rondkijken op een ander forum, en daar zag ik iemand die een psd bestand met 15000 layers gemaakt heeft. (Goed zot als je het mji vraagt.) Dit stond op zijn site: (Klik hier voor zijn website) DamenThis is my latest and most ambitious digital paining of a Chicago scene unveiled at Photoshop World in Miami on March 22, 2006. It is a panorama of the Damen Station on the Blue Line of the Chicago Transit Authority. Adobe Illustrator was used for generating the majority of the basic shapes as well as all the buildings in the Chicago skyline. The rest was created in Photoshop. • The image size is 40 inches by 120 inches. • The flattened file weighs in at 1.7 Gigabytes. • It took eleven months (close to 2,000 hours) to create. • The painting is comprised of close to fifty individual Photoshop files. • Taking a cumulative total of all the files, the overall image contains over 15,000 layers. • Over 500 alpha channels were used for various effects. • Over 250,000 paths make up the multitude of shapes throughout the scene. Foto1 Foto2 Ik denk dat ik er niet eens aan zou willen beginen, wat vinden jullie ervan? Bewerkt: 5 april 2006 door juuldr Reageren
Dizcid Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) je bent echt gek als dat maakt het. het ziet er erg mooi mooi uit. Bewerkt: 5 april 2006 door dizcid Reageren
Robin2130 Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 15.000 Layers? Damn das echt veel, lijkt mij niks om eraan te beginnen. Maar het is zeker goed gelukt, hulde aan de maker. btw. ruim 2.000 uren Hulde Reageren
Argon Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Ja, ik denk dan ook dat deze persoon bij de 10 beste photoshopers van heel de wereld behoord. Bewerkt: 5 april 2006 door juuldr Reageren
Arjen Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ja, ik denk dan ook dat deze persoon bij de 10 beste photoshopers van heel de wereld behoord. Weet ik wel zeker. Check: Klik hier maar es.. Reageren
SummerBase Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ongeloofelijk dat iemand zulke afbeeldingen kan maken met photoshop, zoals eerder iemand in dit topic al zei : Hulde. Heel mooi en scherp in ieder geval. Reageren
-Niels- Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Dit is echt topwerk, als je dit kan...kan je alles met photoshop. Super gedaan! Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ik vind dit 1 van de mooiste dingen die ik gezien heb! En al helemaal als het gemaakt is in photoshop. Ik sta nog steeds verbaast te kijken. Mooi gevonden juuldr! Prachtig! PS: De volgende keer raad ik hem 3dsmax aan (dan kan je van die 2000 uur mischien wel 100 uur maken) Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Dit is Top gewoon. Dat is mijn nieuwe Photoshop Idool Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Als je dat kan maken, het is echt gewoon ongelooflijk. Aan ieder detail is aandacht besteed. Hier kan ik nog veel van leren, heel veel, te veel... Reageren
Yohan Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Gsus... Dat is wel heeeeeeel mooi... Kan zo als een level in een game geplaatst worden, wist niet dat de mogelijkheden met Photoshop zo groot waren... Reageren
Argon Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Gsus... Dat is wel heeeeeeel mooi... Kan zo als een level in een game geplaatst worden, wist niet dat de mogelijkheden met Photoshop zo groot waren... Zo zie je maar waarom ps zoveel kost he . Reageren
Nielok Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 WOW! die kreeg van mij een Dikke 10 mee 100 bonuspunten ik wil die man zijn voeten kussen Reageren
SummerBase Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 WOW!die kreeg van mij een Dikke 10 mee 100 bonuspunten ik wil die man zijn voeten kussen Je kunt ook door draaien Nielok De man doet gewoon ze hobby en is nou een maal goed en secuur bezig. Daarvoor hoef je hem niet te kussen op zijn voeten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.