Rekam Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Mooie sig! Ik kan geen minpunten vinden. 9/10 Reageren
Yohan Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Vet man die matrix achtergrond alleen vind ik niet passen bij de render... 7/10 Reageren
SummerBase Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Mooie signature dit wordt een goed cijfer neem ik aan, maar goed laten we gaan; Matrix achtergrond is goed gelukt. Maar het betere er van is dat het font (lettertype) super goed bij de achtergrond past. Mooi effect erop toegepast. Render staat ook wel leuk bij het geheel. Border kon wel iets beter maar dat kun je altijd nog aanpassen. Een pluim voor -Niels- Cijferlijst: Brush: n/a Achtergrond: 9 Border: 7 Render: 8 Font: 9,5 Totaal: 8,8 Ga gewoon lekker door geen tips dus! Reageren
Xavu Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Achtergrond heb je nice gedaan maar die render maakt het gewoon oerlelijk, misschien zou het zonder render wel heel mooi zijn, render is neit verplicht maar tot nu toe 5/10 Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Achtergrond heb je nice gedaan maar die render maakt het gewoon oerlelijk, misschien zou het zonder render wel heel mooi zijn, render is neit verplicht maar tot nu toe 5/10 Helemaal mee eens Maar 5/10 is wat te overdreven. 6.5/10 Reageren
Grove St. Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Zelfde comment, het staat gewoon niet 6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.