Jump to content

MTA-SA Free Roam of Deathmatch

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal.

bij MTA-VC is een deathmatch server.

nu vraag ik me af of er ook een Deatmatch of Free roam server komt.

Misschien weet een van jullie of er een Deatmatch of Free roam server komt.

zo ja? meld het dan hier

als je de "features" er ook van weet meld dat dan ook a.u.b.

als je het niet weet zeg dan boven aan je post nee ik weet het niet en maak als je wilt een wish list.

het lijkt me namelijk wel geinig om jullie ideeen te horen

greetz plippop :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Er komt wel een deathmatch versie van MTA, maar het is nog niet bekend waneer die gerealsed wordt.

Iedereen hoopt zo snel mogelijk..

Kijk voor meer info en nieuws in het GTAForum MTA Feed fora, hier wordt nieuwe info gepost als dat er is.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

MTA:SA DM komt nog uit, release onbekend. En waarom Freeroam apart, dit is ook al mogelijk in sommige server die alleen freeroam draaien.

Geplaatst:
MTA:SA DM komt nog uit, release onbekend. En waarom Freeroam apart, dit is ook al mogelijk in sommige server die alleen freeroam draaien.

Ook lopend ?:puh:

Geplaatst:

Nee, niet lopend, dat kan wel met een glitch.. maar RTS bedoelt, Freeroam met auto's, boten,heli's en Hydra's.

Je ken vast wel de map Airport Dogfight, dat is een goed voorbeeld van Freeroam.

Geplaatst:
Nee, niet lopend, dat kan wel met een glitch.. maar RTS bedoelt, Freeroam met auto's, boten,heli's en Hydra's.

Je ken vast wel de map Airport Dogfight, dat is een goed voorbeeld van Freeroam.

Welke Glitch?

Als je bijvoorbeeld fietst, en dan beukt er een tank of een ander voertuig tegen je aan, is er kans dat je ervan afvalt, dus dan kan je lopen.. mij is het gelukt maar ik kon niet ver lopen, want gelijk gedood.

EDIT: @post hieronder, ik vertel alleen dingen die ik snap ;) Maar goede aanvullig, als je dan nog even wilt uitleggen wilt wat het is ;)

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:
Als je bijvoorbeeld fietst, en dan beukt er een tank of een ander voertuig tegen je aan, is er kans dat je ervan afvalt, dus dan kan je lopen.. mij is het gelukt maar ik kon niet ver lopen, want gelijk gedood.
vertel er ook ff bij dat je niet meer gesynched bent als je van je fiets afvalt...
Geplaatst:
EDIT: @post hieronder, ik vertel alleen dingen die ik snap ;) Maar goede aanvullig, als je dan nog even wilt uitleggen wilt wat het is ;)

Als je van de BMX afvalt zien andere mensen je gewoon op/in een voertuig.

En gesynched is volgens mij de Bewegingen Animaties

Geplaatst:

Als je van de BMX afvalt zien andere mensen je gewoon op/in een voertuig.

En gesynched is volgens mij de Bewegingen Animaties

Met gesynchend wordt bedoelt in hoeverre alles gelijk loopt per PC, dus als ik met CJ een stap naar voren doe is het de bedoeling dat de ander het dan ziet op het moment dat ik het doe en niet een paar sec. later.

De ene MP mod is beter gesynched dan de andere b.v.:

MTA:DM is heel slecht gesynched en SA:MP is heel goed gesynched. ;)

Geplaatst:
Met gesynchend wordt bedoelt in hoeverre alles gelijk loopt per PC, dus als ik met CJ een stap naar voren doe is het de bedoeling dat de ander het dan ziet op het moment dat ik het doe en niet een paar sec. later.

De ene MP mod is beter gesynched dan de andere b.v.:

MTA:DM is heel slecht gesynched en SA:MP is heel goed gesynched. ;)

Waar maak jij dit allemaal uit op?

Om te beginnen betekend als iets gesynchroniseerd is als ik een stap naar voren doe dat jij ook ziet dat ik een stap naar voren doet in plaats van dat jij helemaal niets ziet gebeuren. De tijd die hierover doet is afhankelijk hoe goed het synchroniseren werkt en nog is vele factoren zoals verbindingssnelheid. Door ingewikkelde algoritmes kan je het bewegingen vloeiender laten lopen waardoor ondanks mindere verbindingen niet alles in stapjes naar voren schiet maar in vloeiende bewegingen gaat.

Een niet gesynchroniseerd is bijvoorbeeld als je in MTA r1.0 door een truc van je fiets afkomt waardoor andere helemaal niet meer zien terwijl je zelf nog rond kan lopen.

Hoe maak jij trouwens op dat MTA:DM heel slecht is gesynchroniseerd als je het nog niet eens hebt gespeeld/gezien laat staan dat het uit is. MTA:DM is op dit moment nog in ontwikkeling dus kan je daar als buitenstaander niet bepaald uitspraken over doen.

Tevens wat er nu toe van de SA:MP beta's te zien geweest was nog niet echt om over naar huis te schrijven. De basis erin werkte wel redelijk alleen dingen als carkillen wat in MTA:VC direct dode opleverde haalt nog geen 20% van je health af. Ook dingen zoals het opblazen van auto's zonder mensen erin werkt niet goed. SA-MP werkt op dit moment zeker nog niet zoals CounterStrike bijvoorbeeld doet en ook niet zoals MTA:SA RM doet (dan moet je natuurlijk wel een goede pc met goed internet hebben).

Aan SA-MP zitten ook nog vele dingen die verbeterd moeten worden qua synchronisatie en de na de publicbeta gemelde 7000 bugs (waar waarschijnlijk wel vele van dubbel zijn).

Beide projecten zijn nog volop in ontwikkeling. Dus ik denk niet dat we eerder conclusies kunnen trekken welke versie beter tot dat er van beide versies een eerste officiële release uit is.

Voor ontwikkelingen rondom Multi Theft Auto kan je kijken op http://www.multitheftauto.com/blog

Geplaatst:
Beide projecten zijn nog volop in ontwikkeling. Dus ik denk niet dat we eerder conclusies kunnen trekken welke versie beter tot dat er van beide versies een eerste officiële release uit is.

Ik hoop dan toch dat de deathmatch versie van MTA SA beter gesynched is, want wat er nu is, is niet echt om over naar huis te schrijven. :N

Geplaatst:
Not much to update people on at the moment, hence the relative infrequency of the blog posts recently.

We're all working hard on Deathmatch and all the pieces are finally coming together now. Once we've got all the features in that we want - we're almost there - we'll be following the same process we did with Race 1.0, using our Quality Assurance team to test the mod thoroughly. We hope that this testing stage will be shorter than Race 1.0's (which took almost 3 months!), but its hard to tell at this stage. Many of the issues we fixed for Race would have affected Deathmatch too, so this should be easier.

We've still got a few interesting features for Deathmatch up our collective sleeves, so watch this space for the first information on these over the next few weeks!

Ed

RSS FEED van: http://www.mtavc.com/blog/index.php?mode=viewid&post_id=120

Hopelijk gaat het inderdaad korter duren dan Race 1.0.

Tevens wat er nu toe van de SA:MP beta's te zien geweest was nog niet echt om over naar huis te schrijven. De basis erin werkte wel redelijk alleen dingen als carkillen wat in MTA:VC direct dode opleverde haalt nog geen 20% van je health af.
SA:MP en MTA:VC vergelijken? ga is VC:MP spelen ;)...of moet ik de carkills van MTA voor GTA III erbij halen?
Ook dingen zoals het opblazen van auto's zonder mensen erin werkt niet goed.
dat is niet mogelijk door het huidige syncsysteem (het werkt niet goed? het is totaal niet mogelijk), VC:MP had hetzelfde probleem. Tijdelijke oplossing om desync te voorkomen.
SA-MP werkt op dit moment zeker nog niet zoals CounterStrike bijvoorbeeld doet en ook niet zoals MTA:SA RM doet (dan moet je natuurlijk wel een goede pc met goed internet hebben).
een commercieel spel als CS en een MP mod voor GTA moet je nooit vergelijken en MTA:SA RM is ronduit bagger (ja, nog slechter dan SA:MP), ga het maar is over 100mbit full-duplex spelen ;)...kleine demonstratie alhier: klik
Aan SA-MP zitten ook nog vele dingen die verbeterd moeten worden qua synchronisatie en de na de publicbeta gemelde 7000 bugs (waar waarschijnlijk wel vele van dubbel zijn).
80% van de crashreports kwam door niet-amerikaanse EXE's...
Over MTA mag je al een conclusie trekken, is het niet MTA 1.0? Tsja, SA:MP is nog niet gereleased :puh: (dus daar trek ik ook nog geen conclusie over...)
Voor ontwikkelingen rondom Multi Theft Auto kan je kijken op http://www.multitheftauto.com/blog
daar valt op het moment nog niks nuttig te vinden, enkel valt het weer op dat ze het over geweldige "features' hebben... voice communication system anyone?

Helaas zijn de multiplayermods voor GTA niet perfect en zullen ze ook nooit perfect worden. De GTA 3 engine is niet gebouwd voor multiplayer en dingen zoals collosion (botsingen tussen voertuigen etc.) zullen altijd crappy blijven (simpelweg omdat de engine het gewoon niet toestaat).

Bewerkt: door Azer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...