Le MrG Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 [MTA:SA RM is ronduit bagger Zucht, waarom MOET jij nou altijd weer MTA afkraken als er ook maar iets slechts word gezegd over SA:MP Dat jij SA:MP veel beter vind als MTA:SA dat weten we nu echt wel hoor.... Reageren
Ewoud Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Wtf hebben we hier nu over mta:sa of sa:mp. Blijf een keer ontopic.... Jullie dwalen totaal af. Reageren
Azer Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 [MTA:SA RM is ronduit bagger Zucht, waarom MOET jij nou altijd weer MTA afkraken als er ook maar iets slechts word gezegd over SA:MP Dat jij SA:MP veel beter vind als MTA:SA dat weten we nu echt wel hoor.... Lees ook ff het gedeelte wat ik quote...@ewoud: Joriz ging offtopic (ik reageerde alleen maar ) Reageren
Ewoud Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Zeg het dan alleen tegen jouw, ik praat in de algemeenheid. Ontopic nu... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.