kadee Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 hoi iedereen weet er iemand een trucje om photoshop 7 te behouden stuur me dan een pm want ik wil hem niet opnieuw kwijt mijn photoshop ik weet wel niet of dit mag dat posten ?? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Nee, er zit dat geen andere optie op, dan het in de winkel te kopen. Bewerkt: 6 april 2006 door .Tales. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Nee dit mag je niet posten, je vraagt naar een illegale manier voor software. Volgens de regels van het forum mag dit niet. Kijk de volgende keer hier: GTAForum Regels Reageren
kadee Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 ok srry dan :$ zet dan maar een slotje op dit topic Reageren
SummerBase Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Er is nog wel een legale manier om het een maand te verlengen. Download de legale trail versie van Photoshop cs2 Reageren
Arjen Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Nee, er zit dat geen andere optie op, dan het in de winkel te kopen._______________________________________________________________________ _________________________________[/font] Ahum.. Ook als is het in een spoiler, je mag hier NIET over praten. >.< @ SummerBase: De Adobe website registreert je IP (of iets anders) waarmee je hebt gedownload en niet meer opnieuw kan gebruiken. Je kunt hem dus 1 keer downloaden en 1 keer gebruiken. Bewerkt: 6 april 2006 door Arjen Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Removed. Oke dan Arjen .. kan jij het mss ook ff uit je Quote halen BVD Bewerkt: 6 april 2006 door .Tales. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.