Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

heeyz

ik speel gta SA vanuit m'n pc, maar ik kom niet voorbij de Lowrider competitie.

heb al honderden keren geprobeerd met de pijltjes op m'n keypad, maar elke keer verlies ik het toch, gewoonweg omdat m'n tegenstander altijd sneller is. Heeft iemand een idee hoe ik dit wel kan winnen ? Valspeelcodes hiervoor ook welkom.

Thanks,

Greetz,

Dr.Dre :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Welkom op het forum! :cya:

Als je de missie vaak genoeg doe dan lukt hij vanzelf wel, dat is zo bij alle missie. Dus deze missie is geen uitzondering. Als je maar goed remt voor de bochten, op je eigen weghelft blijft en op de lange stukken vol gas gaat win je hem zeker.

Als je cheats wil gebruiken, moet je dit in type: SPEEDFREAK. Dan krijg je nitro, dus ga je sneller. Maar dan glij je uit in de bochten, dus dan word het lastiger. Dan kan je beter nitro gebruiken op de rechte stukken en dan heel rustig in de nochten. Succes met de missie.

Bewerkt: door RobbertR
Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan je wel helpen :)

Ten eerste download de nomorehotcoffee-patch. Deze patch is in eerste instantie bedoelt om Hot-Coffee niet meer te kunnen spelen want die wordt door Rockstar verboden. :-(

Maar er zitten ook een aantal verbeteringen in zoals het dus normaal maken van de low-rider challance.

Dus met deze patch krijg je ook een normaal aantal punten als je optijd op één van de pijltjes toetsen drukt.

-De nomorehotcoffeepatch-

Ook kan je de keypad toetsen alleen voor die missie vervangen met de gewone pijltjes toetsen, zo is het een stuk makkelijker. Zet trouwens ook het geluid uit, zo kan je je een stuk beter concentreren. ;)

Succes.

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Je moet ook net iets van tevoren op het pijltje klikken, anders ben je nog te laat... oefening baart kunst :)

@ RobbertR: Dat zijn niet de lowriders missies hoor...

Geplaatst:

Er zijn 2 Lowriders missies in Los Santos. Ik weet niet precies welke je bedoeld, maar hier zijn alvast wat tips voor beide missies.

Cesar Vialpando: Het is eigenlijk een beetje een kwestie van timen en veel oefenen. Je moet de cijfers van het numpad gebruiken, deze cijfers zitten helemaal rechts op je toetsenbord. Als het pijltje op je beeldscherm bijv. naar links wijst, dan druk je op het pijltje naar links. Mocht hij er dan precies inkomen of bijna dan druk je al. Verder nog één truckje, als je geld moet inzetten. Dan springt je tegenstander slechter en haalt hij minder punten.

Zou je met de besturing in de knoop komen, dan kun je >>hier<< even kijken [wat tussen deze haakjes staat] zijn de pijltje die bij het Bunny-Hoppen in beeld komen. Scroll even naar beneden en zoek je goedde consule uit voor de bestruring van de Lowrider. Mocht je er echt niet uitkomen en je hebt het spel op de PC dan kun je dit savegame aanvraag forum gebruiken. Lees goed de regels door!

High Stakes, Low-Rider: Ik zoek zelf altijd de Blade uit. Deze wagen staat altijd naast een huis geparkeert bij Cesar Vialpando in de straat, waar je deze missie kan starten. Als je niet heel veel snelheid maakt, kun je met deze missie makkelijk als eerste over de finsish rijden.

Probeer als eerst op het begin een beetje te remmen. Al je tegenstanders rijden heel hard en maken ongelukken. Probeer er een beetje snel omheen te rijden (na een paar keer oefenen, weetje welke fouten hun maken). Als je dat gelukt is, kom je bij het stuk langs de Verona Beach. Dat stuk, kun je eventueel over de stoep rijden of aan de andere kant van de weg (als het rustig is!) rijden.

Probeer verder op rechte stukken gewoon keihard te rijden en in de bochten een beetje afremmen. Op het begin heb je dan al genoeg voorsprong gepakt, om de race rustig en de bochten rustig uit te rijden. En daarna kun je over de finish rijden.

Hind!!!: Als je op de Pier komt waar de eindstreep zich bevind, moet je proberen niet te slingeren. Er staan paaltjes, die je niet omver kan rijden. Dus probeer niet over de stoep te rijden. Verder heb ik hier nog een kaartje voor je hoe de race gaat.

lowriderrace.gif

Geplaatst:

ja, ik had het over de eerste lowrider missie in Los Santos waar je met je Keypad moet werken. ik druk de pijltjes ook niet van te voren in. Misschien heeft het er ook mee te maken dat mijn pc niet snel genoeg is of zo. Echt soepel is ook anders.

Geplaatst:
ja, ik had het over de eerste lowrider missie in Los Santos waar je met je Keypad moet werken. ik druk de pijltjes ook niet van te voren in. Misschien heeft het er ook mee te maken dat mijn pc niet snel genoeg is of zo. Echt soepel is ook anders.

Het ligt niet aan je PC, Rockstar heeft zelf erkent dat er fouten zitten in het lowrider-dance systeem.

Als je versie 2.0 hebt heb je hier geen last meer van maar met 1.0 wel.

Zoals ik al in mijn eerdere post zij: upgrade je San Andreas naar versie 1.1

Dit doe je zoals ik ook al eerder zei met de Nomorehotcoffee patch

Volgende keer wel goed lezen. ;)

Geplaatst:

Ja ik gebruik ook altijd de Blade.

Da,s gewoon de beste low rider.

Kun je lekkere bochten mee maken.

En hij rijd heerlijk.

En die staat in Cesars straat.

Bij de garage,s. ;):schater:

Geplaatst:

Maar de voodoo doet het ook niet slecht

sommige lowriders zoals de tornado die achterkant

ik vind dat de slechtste lowrider :roll::blauw:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Het ligt niet aan je PC, Rockstar heeft zelf erkent dat er fouten zitten in het lowrider-dance systeem.

Als je versie 2.0 hebt heb je hier geen last meer van maar met 1.0 wel.

Zoals ik al in mijn eerdere post zij: upgrade je San Andreas naar versie 1.1

Dit doe je zoals ik ook al eerder zei met de Nomorehotcoffee patch

Volgende keer wel goed lezen. ;)

Thanks, had inderdaad niet goed gelezen/begrepen :$ zal die upgrade eens proberen.

Ja ik gebruik ook altijd de Blade.

Da,s gewoon de beste low rider.

Kun je lekkere bochten mee maken.

En hij rijd heerlijk.

En die staat in Cesars straat.

Bij de garage,s. ;):schater:

Heb 'm gevonden, da's inderdaad een relaxt carretje. Thanks.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...