Dutchy3010 Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Als je de hovercraft (weet naam in het spel niet) in het water laat staan, zinkt hij dan? Ik heb namelijk een keer gehad toen ik oysters aan het zoeken was, vond ik dat wel makkelijk en toen sprong ik eruit en toen zonk hij is dat altijd zo of toeval? Reageren
Goliat Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Toeval, meer zou ik er niet over kunnen zeggen, als je uitstapt blijft een hovercraft altijd drijven. De naam van een hovercraft is trouwens Vortex. Reageren
Svenie Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Dit is toeval,normaal blijft de Vortrex gewoon staan.Maar heb je gezien hou hij gezonken is,mischien als je onderwater was is er een boot tegengevaren. (kan niets anders bedenken). Bewerkt: 5 april 2006 door svenie Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ik was onder water, maar niemand ramde de boot... Ik wilde terug in mijn vortex gaan, maar toen was hij al net onder het water oppervlak, dus kon ik er niet meer inkomen Reageren
SummerBase Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Was dat gebied diep/laag? Het kan ook nog wel eens aan de diepte liggen. Bewerkt: 5 april 2006 door SummerBase Reageren
Interdread Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Yep, dat is mij ook al eens overkomen, ook bij het zoeken naar oysters. In een niet zo heel diep riviertje achter de trucking missie lokatie. Er vaarde geen andere boot tegen aan (ik zag het gebeuren), blijkbaar gebeurt dat dus wel eens. Reageren
ShortY- Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Het kan ook zijn dat hij door de golven precies tegen de kant aan bumbte, en dat hij toen opsekop het water in werd gesmeten, als ik het goed heb, kan hij dan wel zinken Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Het was daar onder de brug tussen badlands en los santos geloof ik, het was vrij diep... ja, die golven kunnen het wel zijn... Bewerkt: 6 april 2006 door Dutchy3010 Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Dat had ik eerst ook. Ik was oesters aan het zoeken met een Vortex. Ik stapte uit terwijl hij op het water lag. Ik zwom een tijdje onderwater rond om die oester te zoeken en toen ik even bij naar de bodem keek zag ik die Vortex daar liggen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Een hoovercraft blijft drijven omdat er lucht met grote kracht onder de rubberen 'rok' wordt geblazen. Als je uitstapt, slaat de motor soms af. Daarom wordt er geen lucht meer onder de rok geblazen, en zal de hoovercraft zinken. Dat is dus geen toeval. Bewerkt: 6 april 2006 door Flying Dutchman Reageren
sido Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 kun je de motor van je dinges uit doen? en waar kan ik een vortex vinden Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Als je er langere tijd uit blijft, gaat hij denk ik vanzelf uit. En de hoovercraft kun je na de missie 'Cut troath bussiness' krijgen. Je kunt hem dan op verschillende locaties vinden. Kijk voor meer informatie en voor de locaties even op wikigta. Reageren
Goliat Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Flying Dutchman heeft je al geholpen maar hier heb ik het kaartje nog even voor je van de lokatie van de Vortex. -klik- Voor het geval je het niet zou kunnen vinden Bewerkt: 6 april 2006 door Goliat Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Van dat kaartje mist 1 Vortrex. Ik zal daar wel even een kaartje van maken . @Goliat: Hij kon het zelf wel vinden hoor. Anders zei hij het wel, dat hij het niet kon vinden Bewerkt: 6 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.